Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Pola walk

Go down 
AutorWiadomość
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Pola walk Empty
PisanieTemat: Pola walk   Pola walk EmptyWto 17 Lut 2015, 22:31

Temat powstał, aby ułatwić życie wszystkim tym, co nie mają pomysłu na kreatywne areny urozmaicające walki. Albo po prostu są zbyt leniwi na ładne opisy.
Jeśli tylko chcesz, możesz z czystym sumieniem sięgnąć po znajdujące się poniżej opisy.

Lista dostępnych pól walki.


Filary ziemi
Arena standardowych rozmiarów i kształtów, na pozór pozbawiona jakichkolwiek elementów umożliwiających urozmaicenie taktyk. Jednak podłoga, w momencie rozpoczęcia walki ukazuje swoją tajemnicę. Granitowe, sześciokątne kafelki, którymi wyłożone jest podłoże, zaczynają podnosić się i opadać na kamiennych filarach, a różnica między najniższym, a najwyższym punktem wychylenia wynosi dwa metry.
Zalecana pogoda: normalna

Diveball
Zwykła arena, której centrum wygląda jak wielki, rozpłaszczony pokeball. Jednak to, co znajduje się poza nim jest znacznie ciekawsze. Skrawek stałego podłoża otaczają niezwykle burzliwe wody, w których pływanie jest bardzo trudne. Okrągła podest cały czas unosi się i opada targany morskimi falami.
Zalecana pogoda: deszcz

Plac starć
Pole bitwy ma kształt ośmiokąta foremnego pokrytego starannie wykoszoną trawą. Można byłoby powiedzieć, że to nic nadzwyczajnego, gdyby nie niezwykłe sprzęty jakie się tu znajdują. Pośrodku stoi kompleks tuneli dla dzieci wykonanych z blachy z kilkoma zjeżdżalniami i wejściami. Znajdziemy tu także huśtawkę i tradycyjną karuzelę a całość placu otoczona jest przez drewniany, niski płot.
Zalecana pogoda: normalna

Ragnarok
Koniec świata, podczas którego ogień i lód trawią świat, nie ma lepszego opisu dla tej areny. Jest to niezwykle duże pole bitwy pokryte grubą warstwą lodu. Śnieżnobiałą taflę przecinają strumyki i jeziorka lawy. A strzelające co jakiś czas filarami wrzątku gejzery sprawiają, że lód co chwilę rozmarza aby znów stężeć. Przez to podłoże jest niezwykle śliskie. Na dodatek znajdziemy tutaj, wyglądające nieśmiało spod mroźnej kołderki głazy.
Zalecana pogoda: normalna

Kanion Wycia
Jest to pole bitwy, znajdujące się w kanionie rzecznym na gorącej pustyni. Nazwę swą bierze od silnych wiatrów, które niosąc pył wiecznej burzy piaskowej wydają charakterystyczne dźwięki napawające lękiem. Podłoże jest zbudowane z miękkiej, czerwonej skały, zbitego piachu i naniesionego przez wodę mułu. Sama rzeka, choć szeroka ma do półtorej metra głębokości.
Zalecana pogoda: burza piaskowa

Jezioro Mgieł
Piękne, głębokie jezioro otoczone ze wszech stron starymi powykręcanymi drzewami. Pośrodku lustra wody znaleźć można małą wyspę porośniętą bujną roślinnością nadmorską, nad którą góruje wspaniałe, rozłożyste drzewo. A to wszystko, skąpane w gęstej mgle ograniczającej znacznie pole widzenia. To, jak z tego skorzystasz zależy wyłącznie od ciebie.
Zalecana pogoda: mgła

Ciemny Las
Na pozór, jest to zwyczajne pole walki obsadzone przeróżnymi drzewami. Lecz ta gęsta puszcza może przysporzyć znacznie więcej kłopotów niż mogłoby się wydawać. Ogromne ilości pnączy zwisają z grubych konarów tworząc prawdziwą pułapkę w której można się nieźle zaplątać, a za nieprzeniknioną kotarą z liści można by schować nawet Snorlaxa.
Zalecana pogoda: normalna

Krwawy stół
Jest to arena umieszczona na płaskowyżu o bardzo złowieszczej nazwie, która wzięła się ona od rudawej barwy skały, z której to wzniesienie jest zbudowane, oraz wyschniętej roślinności podobnego koloru. Pole walki jest niemal całkowicie płaskie, jedynie rzadko rozsypane głazy wystają nieco nad podłoże. Brak jakichkolwiek elementów dających cień sprawia, że słońce pali te tereny niezwykle mocno.
Zalecana pogoda: słoneczny dzień

Zardzewiała fabryka
Miejsce, gdzie niegdyś wytwarzano bliżej nieokreślone pojazdy. Większość pozostałych maszyn fabrycznych już dawno nadaje się na pokarm dla Aronów, a dach od niepamiętnych czasów znajduje się na podłodze. Przez popękaną posadzkę w górę pną się kępy trawy, a z belek stropowych zwisają grube łańcuchy.
Zalecana pogoda: normalna

Kalejdoskop
Jest to ogromna arena w kształcie pokeballa, która posiada możliwość zmiany pola w czasie walki. Po prostu, arena, po każdej rundzie, dzieli się na dwie części, rozsuwające się niczym drzwi w autobusie odsłaniając przy tym jeden z losowych terenów (Trawnik, Basen, Piaszczyste podłoże, Kamienne podłoże, Lodowisko, Arena normalna)
Zalecana pogoda: normalna

Pole Gejzerów
Chyba nie trzeba być geniuszem, aby domyślić się z jaką areną mamy tutaj do czynienia. Jest to ogromne pole, pokryte niemalże litą skałą. W niektórych miejscach można dostrzec większe i mniejsze szczeliny, z których co jakiś czas wystrzeliwuje wrzątek. Bliskie spotkanie z cieczą, która nie zmieniła jeszcze swojego stanu skupienia wyłącznie ze względu na ogromne ciśnienie jakie panuje pod powierzchnią może skutkować poparzeniem.
Zalecana pogoda: Normalna

Dom Szpilek
Jest to niezwykła arena, gdyż jako jedna z niewielu nie znajduje się na świeżym powietrzu. Miejscem walki w tym wypadku jest ogromna jaskinia krasowa, której sklepienie znajduje się na wysokości jakichś sześciu metrów. Zewsząd wystają ostre stalaktyty i stalagmity od których miejsce to bierze swą nazwę. Nie ma tu zbyt wiele światła, jedynym jego źródłem są podwieszone na miękkiej skale stare lampy, które to co jakiś czas odmawiają posłuszeństwa.
Zalecana pogoda: Normalna

SS. Alice
Jest to stary wycieczkowiec, którego remonty dawno już przestały być opłacalne. Pozostawiono go samego sobie zatapiając po części aby nie stwarzał zagrożenia dla innych obiektów podróżujących po tych wodach. Znaleźć go można tuż obok jednego z portowych miast, gdzie jeszcze raz przysłuży się ludziom. Obecnie część obiektu wystaje nad wodę i jest używana przez odważnych jako pole bitwy, gdy reszta znajdzie się pod wodą pewnie powstanie na szkielecie stalowego olbrzyma piękna rafa koralowa.
Zalecana pogoda: Deszcz

Las Traw
Jest to ogromna połać wyschłej roślinności, sięgającej gdzie nie gdzie nawet dwóch i pół metra wysokości. Znaleźć tu można też kilka, kolczastych drzew z trudem walczących o resztki wody pozostałej na tym rozgrzanym pustkowiu. Jednak, znacznie ważniejsze jest to, czego nie widać na pierwszy rzut oka. W gęstwinie znaleźć można liczne, cierniste krzaczki, z którymi kontakt może być bardzo nieprzyjemny.
Zalecana pogoda: słoneczny dzień

Szklany most
Jest to konstrukcja, która według planu miała stanowić przeprawę między dwoma wysepkami na mroźnych wodach północy. Niestety nie udało się to, gdyż twórca postanowił go wznieść z niezwykle trwałego i wytrzymałego szkła. Na pozór, to żadna przeszkoda, gdyby nie fakt, że wszystko z czego został wykonany jest w pełni przezroczyste. Z powodu niemożności ocenienia rozmiarów jezdni łatwo było skończyć w wodzie. Nieliczni korzystają z tej drogi do dziś, choćby robiąc z niej arenę do walk pokemon.
Zalecana pogoda: Grad

Jeśli chcesz się podzielić z innymi swoją kreatywnością zapraszamy do opisywania nowych pól walki. Każdy może zaistnieć w tym temacie.

Poniżej znajdziecie formularz zgłoszeniowy.
Kod:
[b]Nazwa Areny:[/b]
[b]Opis:[/b]
Powrót do góry Go down
 
Pola walk
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Pola kwiatowe.
» IV. Regulamin Pola Treningowego.
» Shisui - Obóz walk
» Vebre - Obóz Walk
» Nyanyan - Obóz Walk

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Rozgrywki :: » Pole Treningowe :: Wyzwania-
Skocz do: