Przedstawiamy naszym użytkownikom listę ataków, które mają delikatnie zmienione działanie na potrzeby forum.
Lista może być niekompletna, będzie aktualizowana!
Działanie Ataków 1 Hit KO - Nokautut przeciwnika. Jednak należy brać pod uwagę ich bardzo niski współczynnik celności, go którego warto byłoby używać generatora rzutów kostką. Ponadtto, sędzia
MUSI wziąć pod uwagę iż przeciwnik
MOŻE UNIKNĄĆ tego ataku, nawet jeśli naszemu Pokemonowi udało się go wyprowadzić.
Dodatkowo w walkach stadionowych ataki 1 Hit KO, mają 50% mniej szans na udany cios. Czyli zamiast celności 30, 15. Natomiast w walkach Eventowych są one zakazane!Circle Throw - po wykonaniu ciosa, atak nie odsyła przeciwnika do PokeBalla.
Dragon Tail - Pokemon uderza przeciwnika ogonem, atak nie odsyła przeciwnika do PokeBalla po uderzeniu. Moc ataku pozostaje bez zmian.
Nightmare - Kradnie przeciwnikowi 10% wytrzymałości.
Spite - Zablokowanie ataku na 2 kolejne ruchy przeciwnika (Ataki)
Super Fang - Jeśli atak trafi, zabiera 15% wytrzymałości przeciwnika.
Ruchy Leczące:
Działanie obowiązuje w walkach na arenach oraz eventach.
Rest - leczy 50%
Heal Pulse - leczy 25%
Healing Wish - leczy 50%
Wish - leczy 25% w kolejnej turze
Lunar Dance - leczy 50%
Heal Order - leczy 25%
Roost - leczy 25%
Przypominam, że ruch który przywraca wytrzymałość naszego Pokemona może zostać PRZERWANY przez atak przeciwnika!