IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Wyliczanie Expa.

Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:19

Cóż, jak co niektórzy wiedzą, mam od jakiegoś czasu swój tajemny system, odnośnie sędziowania walk. Ma on w sobie także część odnośnie wyliczania expa dla naszych pupili. Jako że nie chce jak na razie zdradzać systemu jakim kieruje się przy sędziowaniu walk, pomyślałem że pokaże chociaż w jaki sposób przydzielam exp. Kilka dni zajęło mi przystosowanie formuł do realiów forumowych, ale wydaje się że wszystko działa jak powinno.

Krótkie wprowadzenie:

Podstawą dla mnie był wzór na wyliczanie expa który używany jest w grach, oraz wzory na ilość expa jaką dany pokemon posiada na danym levelu. Jednak wciąż wyświetlane wartości były dzikie - niekiedy za zwykłą walkę sięgające wartości 500-700% expa. Formuły więc są przerobione i przekształcone tak, aby dawały mniejsze, bardziej racjonalne ilości.

Na czym bazuje rozdawany exp? Przede wszystkim levele pokemonów. Poza tym to czy walka toczona była z dzikim pokemonem, czy nie. Czy jesteśmy oryginalnymi właścicielami stworka, czy nie. Sama formuła wylicza to ILE PUNKTÓW doświadczenia dostaje pokemon. Inną sprawą jest to JAKI % jest to na obecnym poziomie. I tutaj właśnie potrzebne był największe zmiany. Tutaj także pojawiają się grupy pokemonów ze względu na to jak szybko osiągają 100 level (Tzw. szybkość nauki).

A więc tyle nudniejszej teorii, przejdźmy do praktycznego przykładu:

Pokemon A - Pikachu Poziom 13
Pokemon B - Growlithe Poziom 14

Walkę wygrał Growlithe. Poniżej zamieszczam obrazek tego, jak wygląda tabelka do wyliczania expa:

http://screenshooter.net/100081168/ahermrh

Ta tabelka tylko wygląda groźnie. W rzeczywistości jedyne co wypełniamy to NIEKTÓRE z żółtych pól po lewej stronie. Przede wszystkim levele pokemonów walczących, Exp EV oraz to czy pokemon był dziki czy nie. Lucky Egg to hold item zwiększający expa - może kiedyś wejdzie, może nie - jednak do tego czasu tam zawsze będzie 1. Affection także zostaje zawsze jako 1. Pokemon walczący - zmieniamy w zależności czy dany pokemon walczył cały czas, czy był zmieniany w trakcie walki. Reszta powinna być raczej jasna.

A więc, wróćmy do przykładu - Growlithe (Lv 14) pokonał Pikachu (Lv 13). Exp EV dla Pikachu - jako pokemona przegranego - to 105 (Łatwe do odczytania tutaj: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/List_of_Pok%C3%A9mon_by_effort_value_yield ). Po wpisaniu danych do tabelki uzyskamy taki obraz:

http://screenshooter.net/100081168/csmttcx

Żółte pola przy tabelce po prawej stronie wypełniają się same, tą samą wartością jak wpisany przez was level pokemona który wygrał walkę. Growlithe należy do grupy Slow, a więc tabelka pokazuje nam 87% expa. Jednak jak zapewne zauważyliście, nagle obok pojawiła sie czerwona kolumna. To jest alarm że level pokemona który wygrał jest wyższy niż tego który przegrał. Ta kolumna pojawia się tylko wtedy, gdy zachodzi taka sytuacja. W innym razie jest ona niewidoczna. Automatycznie też doliczono karę za to. Na obecnej formule jest to następująca kara:

Przewaga 1 levela = -10%
Przewaga 2 do 5 leveli = - 25%
Przewaga 5leveli+ = - 50%

A więc z tego jasno wynika że za tą walkę, według arkusza, Growlithe powinien dostać ok. 77%.

Jednak jesteśmy na forum i mamy tu czynnik ludzki, który ma ważne znaczenie. Dlatego wyliczona przez arkusz ilość jest czymś na wzór "podstawy". Za tą walkę Growlithe powinien dostać ok 0.7lvl - ale jeśli sędzia uzna że taktyki były dobre i gracz się wykazał, może dać więcej. W drugą stronę też - jeśli gracz nie starał się i pisał na odwal, mógłby dostać mniej.


System ten ma to do siebie że nie byłoby trudno go zmienić. Nie jest też trudny w użyciu, jak widzicie jedyne co sędzia musi zrobić to:

A) Wpisać levele walczących poków
B) Wpisać Exp EV przegranego
C) Zmienić współczynnik w zależności czy pokemon jest dziki czy nie.

Arkusz zrobi za was resztę. Uwzględnia on też to, co według mnie jest najbardziej pomijane jak do tej pory, fakt że pokemony są podzielone na 6 grup z których każda przyswaja exp w innym tempie. Czasami grupa "Slow" zdobywa exp szybciej niż "Fast", ale jest to tylko na rozpiętości kilku leveli. Nazwa "Slow" nie oznacza że one wolno zdobywają exp, tylko że wolno osiągają 100 level w porównaniu do innych grup.

A więc...tyle. Jeśli macie jakieś pytania, proszę bardzo - tutaj, na GG, PW...gdziekolwiek. Z chęcią rozwieje wątpliwości i odpowiem na inne pytania.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Zefonit
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:33

Jeśli chodzi o to czy jesteśmy za czy przeciw to jestem za. Całkiem dobry system.


I See You
[img][/img]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
The author of this message was banned from the forum - See the message
Mhrok
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2928
Dołączył : 02/05/2014
Wiek : 20
Skąd : Białystok

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:37

System bardzo ciekawy. Gdyby go wprowadzić rozwiałby wątpliwości sędziów walk, jak i nie byłoby wojen o to, że otrzymaliśmy, według siebie oczywiście, za małą ilość expa za rozegraną walkę.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:39

@Vaphel napisał:
Fajny pomysł, ale:
1. usunąłbym pole czy jest top nasz oryginalny pok czy nie, myślę, ze nie ma to znaczenia i każdego Pokemona kochamy tak samo. :)
2. wyliczony exp. powinien być tym, który się dostaje. Jeżeli sędzia będzie mógł sobie go zmieniać to nie ma sensu cały system. Czynnik ludzki to taktyka, taktyka, która daje zwycięstwo, dlatego uważam, że tylko zwycięski stworek winien dostać exp.

1. Chodzi o to że to jest we wzorze i nie miałem jak tego usunąć. W ostateczności też można zostawić to pole zawsze jako 1 i nie będzie miało wpływu na wynik :)

2. Jeśli tylko wygrany by dostawał, to połowa forum stałaby w miejscu z pokami na 5-6levelu. A przecież nie o to chodzi. Co do zmian sędziowskich - nigdy nie będą to duże zmiany. A system nie ma WYLICZYĆ ile dostaniesz expa, bo nie chce mechanizować forum. Chce dać tylko narzędzie które pokaże ILE MNIEJ WIĘCEJ powinno być expa za daną walkę :) Bo jeśli arkusz pokaże np. 0.7lvl, a sędzia da 1.1 albo 1.2, to będzie widać - oho, mamy tu faworyzowanie ;)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Mhrok
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2928
Dołączył : 02/05/2014
Wiek : 20
Skąd : Białystok

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:44

Jeśli chodzi o ilość doświadczenia, którą dostaje przegrany, można by ustalić, że dostawałby np. połowę wartości, która przysługiwałaby mu, gdyby wygrał.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Zefonit
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:45

Też nie zawsze jest to wartość w pełni odzwierciedlająca to, co powinniśmy dać. Przy przewadze wroga 5lv potrafi wyjść tyle co z pokiem o podobnej sile, więc możliwość zwiększenia/zmniejszenia wyliczonej wartości czasami jest koniecznością.


I See You
[img][/img]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:46

Ja daje 75% pokazanej wartości za remis, 50% za przegraną i 25% jeżeli w między czasie gracz zmieniał pokemony (wtedy oba dostają po 25% tego co dostałyby za wygraną)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Dramo
Początkujący Trener


Napisanych : 134
Dołączył : 21/07/2014
Wiek : 20
Skąd : Malbork

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Pią 08 Sie 2014, 22:46

Nie bardzo rozumiem takie tabele i w ogóle, ale post up Jamesa mi to wytłumaczył. Nie zmieniajmy ilości expa względem tego czy pokemon jest nasz czy też nie, ale sam system wprowadźmy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Szkot
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 3065
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 28
Skąd : Ayr, Scotland

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:13

Jestem za wprowadzeniem pomocniczych tabelek z rozdawaniem doświadczenia Pokemonom, ale systemu podanego prze Borna nie rozumiem, plus nie podoba mi się że jest w exelu z którego np. ja nie umiem, nie lubię korzystać oraz nie posiadam.


.: dream team in progress :.
• Ponyta • Ralts • Vivillon •
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:14

Szkocie. Mogę ci to wytłumaczyć jak chcesz. Jedyne co TY musisz w tym zrobić to wpisać 3 cyfry. Nic więcej. Resztę Excel robi za ciebie .-.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Szkot
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 3065
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 28
Skąd : Ayr, Scotland

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:16

Mam obecnie 3 osobne pliki z których korzystam podczas prowadzenia gier/walk/czekogolwiek. Nie chce mieć kolejnego z którym będę się gubić. Jak już napisałam, wolę tabelkę którą będziemy mogli wstawić do pomocy i będzie widoczna ona dla wszystkich. Chyba piszę wyraźnie? I tak, możesz mnie nazwać upartym Szkociskiem.


.: dream team in progress :.
• Ponyta • Ralts • Vivillon •
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:17

Jak wyobrażasz sobie "gubienie" się przy wpisywaniu 3 cyfr...? To jest aż tak trudne...? .-.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Szkot
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 3065
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 28
Skąd : Ayr, Scotland

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:22

Chodzi mi o bałagan w plikach. Wyobraź sobie, że taka ja pisząc graczowi posta gdzie ma walkę z dzikim pokemonem mam otwarte 3 okienka w wordzie, kartkę przez mordką z wypisanymi statystykami obu przeciwników oraz dwie zakładki w chrome. Sądzisz że będę chciała mieć jeszcze otwarte okienko w exelu? Nae.


.: dream team in progress :.
• Ponyta • Ralts • Vivillon •
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Wojas021
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 23
Skąd : Małopolska

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:38

Ogólnie jestem za. Tyle napiszę.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Shiny
Początkujący Trener
avatar

Napisanych : 411
Dołączył : 25/04/2014
Wiek : 20
Skąd : Warszawa

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 11:52

Nie wiem, czy warto się produkować. Demokracja tu nie panuje, więc raczej temat skończony.
Ale co mi tam.
Ogólnie też niechętnie podchodziłam do systemu ReBa - sama nie lubię excela i pewien uraz mi po nim pozostał, kiedy musiałam co lekcję w szkole bawić się w te dziwne rzeczy. Przeczytałam dokładnie wyjaśnienie i wszystko rozumiem. Jeśli ReB wysłałby wszystkim ten dokument byłoby okej. Pozostaje jeszcze kwestia, że nie każdy ma excela - w tym ja. Otóż faworyzacja przy rozdawaniu expa tak mnie denerwuje, że byłabym w stanie posiedzieć te 10 minut i poszukać tego programu w necie, czy jakiegoś zastępczego.
Także jestem na tak.
Co do sprawy tabelek z przyznawaniem expa, których sprawa została tu poruszona. Teoretycznie pójście na łatwiznę - piszę teoretycznie, bo jeszcze ich nie widziałam, a póki co system ReBa jest bardzo prosty, więc mam mieszane uczucia.
Jeśli zostaną wprowadzone takie tabelki, uważam, że najpierw powinny być one pokazane graczom, żeby nie wynikła z tego gównoburza i okaże się, że każdy ma co do niej jakieś zastrzeżenia.
Żeby nie było - uważam wprowadzenie obu opcji, za możliwość pozbycia się systemu faworyzacji, o ile tabelki będą dobrze ułożone. Tyle ode mnie.




Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Szkot
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 3065
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 28
Skąd : Ayr, Scotland

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 12:07

W systemie Borna Pokemony na 30 poziomach za walkę z przeciwnikami na tym samym poziomie będą otrzymywać ok. 1lv exp. Co dla mnie jest STANOWCZO za dużym progiem.


.: dream team in progress :.
• Ponyta • Ralts • Vivillon •
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Celestia
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2177
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 24
Skąd : Łódź

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 12:34

Ugh, aż nie wiem od czego zacząć James.
Może od tego, że cały czas powtarzasz, że nie chcesz mechanizacji forum, a Twoje działania do tego prowadzą?

Co do całego systemu, wiesz, że korzystam z tabeli, którą przygotowałeś do zadawania obrażeń, bo faktycznie ułatwia pracę. Inna sprawa, że modyfikuję ją pod względem własnego widzi-mi-się, czyli czy gracz się stara i czy taktyka jest ładnie napisana. Co do expa - całkiem szczerze - wisi mi to. I tak nikt nie zmusi mnie do używania tego, a czy Ty to będziesz robił? Rób, co chcesz.
Tylko chcę przypomnieć, że oficjalnie na forum z końcem tego tygodnia wejdzie tabela z widełkami do expa. Bo Twój system ma jedną wadę - Ty dobrze wiesz jaką. Bo jeżeli według Ciebie Litleo na 28lvl, która wygrała z Abomasnowem na 28lvl dostanie 1,30lvl to jest coś bardzo nie tak. Tyle mogłaby dostać za wygraną z silniejszym przeciwnikiem, a nie na tym samym poziomie. Plus Litleo miała przewagę typów. Tyle mojego zdania w tej kwestii.

Plus Szkot prosiła, żebyś podał kilka przykładów exp. dla pokemonów na wysokich poziomach, np. Lucario vs Blaziken, oba na lvl 40.


A tutaj dodatek do wszystkich, nie tylko Jamesa. Cały czas ja i Szkot próbujemy wam wytłumaczyć, że gra na forum to nie gra na NDSie. Tutaj liczy się taktyka, sposób pisania, fabuła, a nie same staty. Tutaj liczy się CZYNNIK LUDZKI, którego tak bardzo się boicie. Skoro go nie lubicie, to co tutaj robicie? Lepiej od razu włączyć konsolę, czy emulator. Tam macie mechanizm, tu - ludzi.
Wychowałam się na idei pbf'ów z minimum mechaniki, a jak już ona była nadal był w niej ogromny czynnik ludzki. I jakoś tam nikt nigdy nie marudził na Mistrza Gry, czy wynik walki.



Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 12:47

Bo z poziomami zarówno rośnie to ile expa potrzebujesz na kolejny level, ale i to ile dostajesz za pokonanie pokemona na wyższym levelu.


Jak łatwo sie domyślić, formuły są łatwe do zmiany. Początkowe wersje arkusza pokazywały wartości w okolicy 500%. Jeżeli mimo wszystko obecne wartości wciąż są za duże, można je dowolnie zmienić w każdej chwili - jeżeli oczywiście to jest głównym problemem dla "nie" od Ciebie, Szkocie.

@Cel, proszę bardzo, kolejne przykłady.

Lucario Vs Blaziken (oba level 40)

Lucario - ok. 1.1lvl
Blazikien - ok. 1lvl

Arcanine Vs Dragonair (oba level 50)

Arcanine - ok. 0.75lvl
Dragonair - ok. 0.80lvl

Rapidash Vs Kindra (Lv 43 Vs Lv 44)

Rapidash - ok. 0.85lvl
Kingdra - ok. 0.80lvl

Butterfree Vs Raichu (lv 55 Vs lv 59)

Butterfree - ok. 0.95lvl
Raichu - ok. 0.50lvl

Jak pisałem, system można dowolnie zmienić. Jeśli Adminki uważają że ilości expa są duże, moge poprawić formuły tak, żeby pokazywany exp był mniejszy.

Co do mechanizacji forum - pisałem to w pierwszym poście. To nie ma być sztywna reguła "ty dostajesz tyle, a ty tyle". To ma pokazać w jakich granicach ten exp powinien być. Ja też nie trzymam się tego sztywno, tylko w zależności od starań graczy, rodzaju walki (przewagi typów itp) dodaje/odejmuje expa. To ma być tylko podstawą, że za taką walkę, taki pokemon powinien dostać mniej więcej tyle expa.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
The author of this message was banned from the forum - See the message
Zefonit
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 13:15

Nie doceniasz sędziów tego forum. Z resztą, mówisz, że większość tego nie rozróżnia, ale na jakiej podstawie to robisz? Stoczyłeś jeden pojedynek i poszedłeś na jeden GYM. Oba prowadziła ci jedna osoba wiec skąd?


I See You
[img][/img]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ReBorn
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 13:16

Mogę zmienić formuły, żeby pokazywany exp był mniejszy. Jeżeli jednak to nie jest problemem i nie pomoże w tym żeby pomysł przeszedł, to ja się poddaje i czekam grzecznie na tabelki expa.

Jeżeli zdaniem adminek tabelki są lepszym pomysłem, dostosuje się. Stworzyłem ten system żeby POMÓC forum, nie wywoływać kolejne kłótnie i wściekać się o to. Tak więc przepraszam za całe zamieszanie i oczekuje ostatecznej decyzji odnośnie tego.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Celestia
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2177
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 24
Skąd : Łódź

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 13:56

@Vaphel napisał:
Znowu tutejsze adminki boją się mechanizacji. Z tym, ze to jedyny sprawiedliwy sposób przydawania jakichkolwiek nagród w tym exp. Każdy ma inny gust, dla każdego co innego jest dobre i ocenianie przez sędzie taktyki i na tej podstawie przydawanie expa to rzecz czysto subiektywna. Jasne, jak ktoś pisze "atakuj Tackle a potem podskok i Growl" to wszyscy wiemy, że można lepiej, ale większość sędziów tutaj nie rozróżnia dłuższej, poprawnie językowo napisanej taktyki, w której tylko to jest dobre, od naprawdę dobrej, pomysłowej.

I tu się chyba nie rozumiemy - ja nie boję się mechanizacji. Możemy mechanizować forum, proszę bardzo. Po prostu z doświadczenia wiem, że nie jest to najlepszy sposób na pbf'ach. Nie chcę tu mechaniki, bo nie o to chodziło nam, założycielkom, gdy robiłyśmy to forum. Mechanikę masz w grach na NDSa, tutaj liczy się coś innego.
Co do drugiej części, zgodzę się w stu procentach z Zefonitem. Plus dodam od siebie, że gdybym ja sędziowała Ci walkę z Shiny szło by Ci jeszcze gorzej. Bo Twoja taktyka w porównaniu z taktyką Shiny jest, nie ukrywając, średnia. I właśnie o coś takiego chodzi - idąc mechaniką liczy się tylko to, jakich ataków używasz, a nie całokształt. Na coś takiego NIGDY nie pozwolę.

@ReBorn napisał:
Mogę zmienić formuły, żeby pokazywany exp był mniejszy. Jeżeli jednak to nie jest problemem i nie pomoże w tym żeby pomysł przeszedł, to ja się poddaje i czekam grzecznie na tabelki expa.

Jeżeli zdaniem adminek tabelki są lepszym pomysłem, dostosuje się. Stworzyłem ten system żeby POMÓC forum, nie wywoływać kolejne kłótnie i wściekać się o to. Tak więc przepraszam za całe zamieszanie i oczekuje ostatecznej decyzji odnośnie tego.

Jak dla mnie i tabelki i ten system może współistnieć. Po prostu Ty zmienisz trochę formuły, żeby podpasowały pod tabelę. Kiedy według Twojego sposobu wyleci 0,7lvl, spojrzysz w tabelkę i zobaczysz, że mieści się to w granicy 0,6lvl - 0,8lvl jako MG sam decydujesz. W zależności od starań gracza, taktyki, czegokolwiek. Tylko mówię, musi się to mieścić w normach. Bo ja i Szkot nie wprowadzimy czegoś, co na lvl. 20+ daje aż tak wysoki exp. W tym tempie, po miesiącu mielibyśmy koksiki na 60lvl.
Według mnie zapobiegnie to faworyzacji - bo, lol, nie ma wielkiej różnicy jak dostaniesz 0,8lvl a 0,7lvl. Różnica by była jakby za taką samą walkę jeden MG przyznał 0,7lvl a drugi 1,2lvl.



Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
The author of this message was banned from the forum - See the message
Zefonit
Mistrz Regionu
avatar

Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   Sob 09 Sie 2014, 14:30

@Vaphel napisał:
I nie offtopuj już proszę bo to wbrew regulaminowi.
Sam zacząłeś wiec nie masz prawa mnie upominać w tej kwestii.
A wracając do sprawy. Co z tym zrobimy? Ja byłbym jak najbardziej za tym systemem jako podstawa do wyznaczania doświadczenia.


I See You
[img][/img]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Wyliczanie Expa.   

Powrót do góry Go down
 
Wyliczanie Expa.
Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Off Top :: » Archiwum :: Pomysły-
Skocz do: