Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 #022 Coumarine Gym | ReBorn

Go down 
4 posters
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyWto 13 Maj 2014, 17:04

Stojąc przed drzwiami kolejnej sali, wyglądającej trochę jak ogromna szklarnia zawahałeś się, jakby nie będąc pewnym czy twoja decyzja o pojawieniu się tutaj była słuszna. Ale co Cię nie zabije, to wzmocni! Pewny siebie przeszedłeś przez duże szklane drzwi, gdzie szeroki pas wyłożony brązowymi kafelkami prowadził do miejsca, gdzie powinien odbyć się pojedynek. Samo pole wyglądało dość niepozornie, całość porośnięta trawą, wokół stadionu sporo drzew i pięknie kwitnących kwiatów. Po chwili rozglądania się zauważyłeś jakiegoś staruszka pogodnie uśmiechającego się do Ciebie.
#022 Coumarine Gym | ReBorn 180px-XY_Ramos
- Witaj młody człowieku. Jestem Ramos, lider tutejszej sali treningowej. Zacznijmy więc pojedynek.
Powiedział wypuszczając na arenę Pokemona, który zaczął latać nad trawiastym poszyciem stadionu.
#022 Coumarine Gym | ReBorn 189
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyWto 13 Maj 2014, 17:22

- Miło poznać, ojisan. Mam nadzieję że nie obrazisz się kiedy odbiorę odznakę od ciebie, prawda?
Powiedział, wypuszczając Fletchling'a
- Dobra, mały, pokażmy co potrafimy. Najpierw polataj chwilę w różne strony z pomocą Quick Attack - sprawdź jego refleks, odruchy i reakcje na nasze działania, żebyś wiedział czego się od niego można spodziewać. Jeżeli uda nam się to wychwycić, zdecydowanie będziemy mogli przewidzieć co zrobi dalej, co pomoże ci w celniejszych atakach i lepszych unikach. Po tym zacznij od kilku Growli żeby osłabić to maleństwo, potem lataj w różnych kierunkach, żeby go zmylić - może i umie latać, ale z pewnością nie dorównuje ci jeśli chodzi o zwrotność i poruszanie się w powietrzu, więc wykorzystajmy to. Staraj się robić szybkie, gwałtowne zwroty, żeby unikać jego ataków i zbliżać się do niego. Kiedy będziesz blisko, atakuj Acrobatics'ami - a jeśli ci się uda, użyj Peck żeby dziubnąć go w oko. Jeżeli trafisz, to atakuj całą serią Peck dopóki będzie oślepiony, potem odleć i z odległości dalej używaj Growl. Poruszaj się w powietrzu z pomocą Quick Attack, to powinno zdecydowanie pomóc nam w walce, postarajmy się żeby za tobą nie nadążał. Zacznij od wojny podjazdowej, żeby wyczuć go i zobaczyć jak reaguje na nasze manewry. Atak Acrobatics'em, odleć i znowu atakuj, nie pozostawaj za długo w jego zasięgu, nie chcemy żeby coś wykombinował. Następnie spróbuj latać w okół niego, przelatując raz nad nim, raz pod nim, raz obok - tak żeby nie mógł przewidzieć co zrobisz dalej, wykorzystuj te momenty skołowania atakując go z pomocą Acrobatics. Może udałoby ci się nim dosłownie zakręcić? Lataj wokół niego z Quick Attack, żeby poruszać się możliwie jak najszybciej i jak najbliżej niego, tak żeby zakręciło mu się w głowie a pęd powietrza wytwarzany podczas twojego lotu zaczął kręcić nim. Wtedy wykorzystaj ten moment i zaatakuj od góry Acrobatics'em, żeby posłać go z jak największą siłą prosto w ziemię. Taki upadek powinien zaboleć, dodatkowo dając ci szansę do ataku - nie przestawaj używać Acrobatics tak długo, jak jest na ziemi. Kiedy dojdzie do siebie odleć od niego, dodaj znowu kilka Growl'i, po których znowu atakuj Acrobatics'ami, ale tym razem starając się najpierw uderzyć od dołu i podbić go nieco w górę, przemieść się nad niego Quick Attack'iem i ponownie od góry, jak wcześniej. Nie muszę mówić co masz robić jak będzie na ziemi, prawda?. Gdyby atakował, odleć do góry i wciąż używaj Growl'i. Wykonaj kilka Quick Attack'ów, po których wykorzystaj swoją szybkość, lataj ponownie wokół niego i atakuj go Acrobatic'sami w plecy - staraj się uderzyć na tyle mocno żeby zrzucić go na ziemię. Jeżeli ci się to uda, atakuj seriami Peck dopóki leży na ziemi. Skup się na połączeniu Quick Attack i Acrobatics, tak żeby atakować go tym jak najczęściej a jednocześnie jak najszybciej odlecieć od niego na bezpieczną odległość, tak żeby nie zdążył skontrować twoich starań. Gdyby chciał zaatakować jakimiś pyłkami czy czymś takim, to uciekaj szybko poza zasięg ataku z pomocą Quick Attack. Korzystaj z beczki powietrznej żeby unikać jego ataków, jeśli połączysz to z Quick Attack powinieneś spokojnie go uniknąć, co otworzyłoby ci okazję do zaatakowania go Acrobatics'em. Pamiętaj, w powietrzu jesteś od niego lepszy - korzystaj ze swojej zwrotności żeby unikać jego ataków, staraj się też wznosić wyżej - tak żeby jego ataki cię nie sięgały. Możesz również próbować go nieco zmęczyć i przez jakiś czas skupić się tylko na unikaniu jego ataków, pozwól mu się trochę zmęczyć - a kiedy tak się stanie, spadnij na niego z góry z serią Acrobatics. Musisz uważać na jego ataki dystansowe, więc miej go ciągle na oku i staraj się unikać jego ataków Quick Attack'iem, po czym wykorzystać moment jego ataku na swoją kontrę z pomocą Acrobatics. Uda nam się, mały - na pewno damy radę!
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyWto 13 Maj 2014, 21:13

Wypuściłeś z kuli swojego Pokemona, który zaraz zaczął używać Quick Attack. Jednak Jumpluff nie wykazywał zbędnej aktywności, spokojnie czekając na polecenie swojego trenera. Kiedy Fletchling przelatywał obok trawiastego Pokemona, on korzystając z podmuchu powietrza towarzyszącego atakowi, wykonywał delikatny obrót dzięki któremu udało mu się uniknąć ataku. Twój Pokemon użył Growl do obniżenia ataku przeciwka, na co przeciwnik odpowiedział Poison Powder. Trucizna nieźle da wam się we znaki podczas tego pojedynku. Przez chwilę Twój Pokemon podlatywał i odlatywał zwodząc trawiastego Pokemona, który chyba dopiero co się rozkręcał. Spokojnie zaczekał kiedy twój Pokemon nadlatywał z atakiem Acrobatics, Jumpluff użył Double Team przez co twój ptaszek nieco zdezorientował się i uderzył w fałszywego przeciwnika. Tą okazję wykorzystał Pokemon lidera uderzając Confusion, a tym uderzeniem sprowadził Pokemona do płyty stadionu. Jednak Flechling szybko podniósł się z stadionu ponownie uderzając szybkim latającym uderzeniem. Na twoją niekorzyść działa trucizna która z każdym atakiem ptaszka zostawała uaktywniona. Twój waleczny ptaszek starał się dziobnąć Pokemona lidera w oko, jednak nie udało mu się a twój Fletchling naraził się na uderzenie kolejnym Confusion. Musiałeś przyznać, że takiej walki się nie spodziewałeś. Jumpluff nie przyjął taktyki szybkich uników, raczej wykorzystywał prądy powietrza, dzięki którym jakby nie było latał. Szybkie ataki twojego Pokemona zdecydowanie pomagały Jumpluffowi w unikaniu kolejnych uderzeń.
49%#022 Coumarine Gym | ReBorn Fletchling #022 Coumarine Gym | ReBorn 18965%
Status:
Fletchling: Zatrucie
Jumpluff: Atak 70%, Unik 110%
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyWto 13 Maj 2014, 21:32

- Ok, mały. Zmiana planów. Musimy uważać i naprawić błędy jakie popełniliśmy. Najpierw postaraj się latać wokół niego z Quick Attack, wytwórz wokół niego trąbę powietrzną, która przy jego wadze powinna nim rzucać jak piłeczką. Atakuj go wtedy Acrobatics'ami i postaraj się sprowadzić go nimi na ziemię, uderzając tak mocno jak się da. Spróbuj też dziobać go Peck'iem przy każdej okazji kiedy będziesz na tyle blisko, po czym oddalaj się od niego i dalej używaj Growl'i. Musimy coś zrobić z tym cholernym latawcem. Kiedy zobaczysz że szykuje się do zaatakowania z pomocą Confusion, przeleć szybko obok niego z Quick Attack'iem - to powinno go odepchnąć i albo uniemożliwić mu atak, albo skierować go w inną stronę. Zaatakuj go wtedy szybko Acrobatics'ami i pryskaj stamtąd zanim będzie miał okazję cię zaatakować. Spróbuj też potrącać go, jeśli ci się uda - lataj wokół niego i ścinaj zakręty, latajac blisko niego i co chwilę uderzając go Tackle'em, tak żeby go odpychać. W dodatku latając blisko niego powinieneś zabrać mu jakiekolwiek miejsce do manewrowania, więc zagraj sobie nim w ping-ponga, dokładając też Peck'i do tego.
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyCzw 15 Maj 2014, 18:03

Twój Pokemon zaczął latać wokół przeciwnika, co delikatnie ją zdezorientowało bo prądy powietrza jakie powstały wewnątrz nie pozwoliły jej na swobodne poruszanie się. Ten moment wykorzystała twoja ptaszyna uderzając swojego przeciwnika silnym atakiem. Jednak Pokemon przeciwnika nie zamierzał się tak łatwo poddać i korzystając z bliskiego kontaktu z przeciwnikiem oddała twojej ptaszynie Confusion. Następnie twój Pokemon obniżył atak przeciwnika jeszcze bardziej niż poprzednio. Na kolejny atak Confusion, Fletchling wykonał szybki unik i ponownie był gotowy do ataku. Jednak przeciwnikowi udało się uniknąć tego uderzenia! Jumpluff ponownie zaatakowała swoim Confusion, na co twój Pokemon szybko odpowiedział kolejnym super efektywnym atakiem. Mimo teraz dość wyrównanego pojedynku, to wciąż Pokemon lidera przewodził.
34%#022 Coumarine Gym | ReBorn Fletchling #022 Coumarine Gym | ReBorn 18938%
Status:
Fletchling: Zatrucie
Jumpluff: Atak 60%, Unik 110%
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyCzw 15 Maj 2014, 19:12

- Świetnie nam idzie, nie poddawajmy się! Postaraj sie wykorzystać swoją zwrotność kiedy będziesz blisko niego. Wywołuj zawirowania pędów powietrza tak jak wcześniej, ale teraz kiedy będzie blisko niego, zrób szybki zwrot w dół i zaatakuj go Acrobatics'em od dołu. Rób tak cały czas, zmieniając kierunki zwrotów - tak żeby nie mógł przewidzieć gdzie skręcisz i skąd zaatakujesz. Pamiętaj aby pomagać w tym sobie Quick Attack'iem. Staraj się też dziobać go Peck'iem zanim odlecisz od niego, może udałoby ci się zranić te jego kulki dzięki którym lata - gdyby się udało, twoje próby mącenia prądów powietrza dałyby lepsze rezultaty. Głównie staraj się kołować go, przelatując obok niego i robiąc szybki zwrot - żeby odepchnąć go w powietrzu i uniemożliwić mu atak, po czym sam szybko zaatakuj Acrobatics'ami. Następnie zrób kolejny zwrot, zaatakuj Peck'iem te jego kulki, po czym uciekaj od niego Quick Attack'iem i z dystansu wciąż używaj Growl'i - jeśli nam to jeszcze coś da. Uważaj na siebie mały i postaraj się, możemy to jeszcze wygrać - ale musisz być czujny i uważać na to co robisz. Nie możemy pozwolić mu na atakowanie nas, więc próbuj odepchnąć go powietrzem za każdym razem kiedy będzie szykował atak - po prostu przeleć pod nim albo nad nim - jakkolwiek będzie w danej chwili bezpieczniej dla ciebie - z Quick Attack'iem, żeby podmuch powietrza go odepchnął.
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPią 16 Maj 2014, 18:40

Twój mały ptasi Pokemon dzielnie wykorzystał to iż przeciwnik umiał latać głównie dzięki prądom powietrza. Ptaszyna starała się atakować, tak jak sobie to zaplanowałeś, jednak mimo wszystko Pokemon Lidera był trochę lepiej wyszkolony i nie zamierzał tak łatwo oddać tej walki. Jumpluff spokojnie czekał, aż twój podopieczny będzie dostatecznie blisko i dopiero wtedy atakował, nie chcąc ryzykować chybionym uderzeniem. Mały Fletchling zaczął ponownie groźnie ćwierkać na przeciwnika jednak nie mógł już bardziej obniżyć ataku Jumpluffa. Jeszcze tylko parę ataków, a będzie wiadomo kto wygrał ten pojedynek... Chwila napięcia, kurz który zasłonił oba Pokemony i... Zarówno Jumpluff jak i Fletchling leżeli na trawie! Remis!
Cytat :
Fletchling: +85% exp
Lider trafił czerwonym promieniem w swojego Pokemona, a zraz po tym wypuścił twojego kolejnego przeciwnika.
#022 Coumarine Gym | ReBorn 70
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPią 16 Maj 2014, 18:55

- Świetna robota, mały.
Powiedział, wracając pokemona i wypuszczając Litleo
- Kira, do dzieła! Czas na gruszki z pieca...Zacznij od kilku Ember'ów, zmuś gruszkę do kilku podskoków, zobaczmy jak jest szybka i jak z jej refleksem. Potem wykonaj Fire Spin, otocz ją ogniem i pozwól jej się chwilę posmażyć. W między czasie wykonaj kilka Work Up'ów, po których strzelaj w rywala Ember'ami, kiedy ogień Fire Spin zniknie. Postaraj się ciągle być w ruchu, żeby nie dać mu zbytnich szans na ataki. Staraj się powoli do niego zbliżać, maskując to Ember'ami - po prostu odwróć jego uwagę tymi atakami, żeby nie miał kiedy zwrócić uwagi na skracanie dystansu. Kiedy będziesz bliżej, wymierz mu Flame Charge - a potem szybko kilka Headbutt'ów. Jeśli uda się go potknąć, to szybko wymierz mu kolejne Flame Charge. Odskocz do tyłu i używaj Leer'ów, po których strzelaj w niego Flamethrower'ami z dystansu, tak żeby nie dać mu nawet chwili wolnego czasu na atakowanie. Do obrony przed jego atakami używaj Flame Charge - roślinne ataki powinny się wypalić zanim zrobią ci krzywdę, natomiast fizyczne ataki powinny dać mu się we znaki. Jeżeli zacznie się za dużo ruszać, użyj Fire Spin i zamknij go w kręgu ognia - spróbuj wtedy podskoczyć i zaatakować go Flamethrower'em z góry - będąc otoczonym ogniem, nie będzie miał raczej jak uniknąć tego ataku. Pamiętaj też o osłabianiu go Leer'ami i wzmacnianiu siebie Work Up'ami. Możesz też próbować blokować jego ataki Flamethrower'em - staraj się trafiać jego ataki swoim, żeby zneutralizować je w powietrzu, po czym odskocz w bok i kolejnymi Flamethrower'ami atakuj jego. Ta walka jest nasza, Kira, uda nam się!
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 17 Maj 2014, 14:38

Wypuściłeś z kuli swoją lwiczkę która od razu zaatakowała swoim Ember trafiając w przeciwnika. Jednak kiedy Litleo zamierzała zaatakować Fire Spin, Weepinbell okazał się być szybszy i związał Vine Whip przednie łapki twojego Pokemona wyrzucając go pod twoje nogi. Kiedy twoja lwiczka się podniosła by po raz kolejny uderzyć żarem, zniwelowała atak ostrych liści swojego przeciwnika. Mimo tego ani jeden z Pokemonów nie zamierzał się poddać. Kira uderzyła po raz kolejny Ember, na co Pokemon przeciwnika, choć dostał tym uderzeniem szybko znalazł się przed twoim lwem atakując Cut. Twój Pokemon wykorzystał to, że przeciwnik znalazł się blisko Ciebie i uderzył Flame Charge. Jednak podopieczny lidera nie zamierzał się łatwo poddawać i kiedy twój Pokemon miał zaatakować Flamthrowerem, uderzyły go dwa silne pnącza ataku Grass Knot. Atak ten odrzucił twoją Liteo pod twoje nogi, jednak nie wyglądało na to, żeby zamierzała się poddać po tych atakach. Kolejne ogniste uderzenia wywołały poparzenia na ciele roślinki, za to ona nie pozostając dłużą zatruła Kirę.
61%#022 Coumarine Gym | ReBorn Litleo #022 Coumarine Gym | ReBorn 7050%
Status:
Litleo: Zatrucie, Atak 110%
Weepinbell: Poparzenie, Obrona 85%
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 17 Maj 2014, 14:50

- Dalej, Kira! Damy radę! Postaraj się wykorzystać to czego się o nim nauczyłaś, jak się rusza, jaki jest jego refleks i odruchy - postaraj się tak wymierzać ataki żeby uwzględnić jego reakcje. Atakuj go z dystansu Flamethrower'ami, po których szybko zamknij go w Fire Spin. Zbliż się do niego w tym czasie, zabiegając go od tyłu kiedy ogień zasłania mu widok, używając po drodze Work Up żeby się wzmocnić a kiedy zniknie ogień szybko zaatakuj go Flame Charge'em. Po nim dodaj od razu kilka Flamethrower'ów, po których zwiększ odległość, unikaj jego ataków i używaj Work Up oraz Leer. Staraj się utrzymywać go na dystans z pomocą Flamethrower'ów - którymi wypalaj też jego roślinne ataki dystansowe. Staraj się zbliżać do niego, atakując przy okazji - strzel Flamethrower'em a kiedy on skupi się na unikach, zbliż się do niego i zaatakuj Flame Charge'em i Headbutt'em - takie połączenie powinno go mocniej zaboleć. Będąc blisko zaatakuj go Headbutt'ami żeby spróbować go potknąć - co z kolei wykorzystaj do atakowania go Flame Charge'ami, po których odskocz do tyłu i kontynuuj atakowanie go Flamethrower'ami z dystansu.
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyNie 18 Maj 2014, 01:43

Z całą pewnością rozpoczęła się druga i ostatnia runda zmagań pomiędzy tymi dwoma Pokemonami. Mimo trucizny która dawała się we znaki twojemu Pokemonowi nie zamierzał tak łatwo oddać tego pojedynku, dlatego uparcie atakował swojego przeciwnika. Mimo przewagi typów, trawiasty Pokemon sam nie zamierzał tak łatwo oddać tego pojedynku, bo przecież nie walczyłeś z pierwszym lepszym trenerem a samym liderem sali! Jednak mimo zaciętych ataków ta tura zakończyła się na twoją korzyść.
Cytat :
Kira: +95% exp
Lider natomiast nie czekając, wrócił poponanego Pokemona i wypuścił twoje kolejnego przeciwnika.
20%#022 Coumarine Gym | ReBorn Litleo #022 Coumarine Gym | ReBorn Gogoat100%
Status:
Litleo: Zatrucie, Atak 125%
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyNie 18 Maj 2014, 16:00

- Dalej, Kira! Damy radę! Zacznij od Fire Spin, zamknij go w kręgu ognia i obiegaj go, strzelając Flamethrower'ami. Postaraj się znaleźć za nim kiedy ogień z Fire Spin zniknie i zaatakuj go szybko od tyłu Flame Charge'em. Potem szybko odskocz i używaj Leer'ów żeby go osłabić, jednocześnie skupiając się w pełni na unikaniu jego ataków. Jeśli zaatakuje czymś roślinnym, strzel w to Flamethrower'em żeby zneutralizować jego atak, po czym szybko uderz kolejnymi Flamethrower'ami w niego. Jeśli się do ciebie zbliży i będzie chciał zaatakować fizycznie, to broń się z pomocą Flame Charge i szybko kontruj Flamethrower'ami. Staraj się jak najczęściej wplatać w swoje ataki Leer, kiedy będzie między wami odpowiedni dystans. Spróbuj też go zaskoczyć - otocz go Fire Spin'em, włącz Flame Charge i przeskocz przez ogień atakując go bezpośrednio. Potem szybko seria Flamethrower'ów, z takiej odległości nie powinien być w stanie tego uniknąć, po czym wyskocz stamtąd okrywając się Flame Charge'em i biegaj w różnych kierunkach i atakuj go Flamethrower'ami. Może udałoby się go podpalić, co zdecydowanie by nam pomogło. Staraj się walczyć możliwie jak najbardziej defensywnie, skupiać na unikach i kontratakach, musimy wytrzymać jak najdłużej, mała. Damy radę, wierzę w ciebie!
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyNie 18 Maj 2014, 16:57

Osłabiona już Kira przystąpiła do ataku na koziego Pokemona. Otoczyła go ognistym kręgiem który przez pięć kolejnych tur będzie delikatnie ranił przeciwnika. Kolejny atak twojej lwiczki okazał się trafny, jednak przeciwnik szybko znalazł się przed nią atakując Brick Break. Mocno pokopana Kira uderzyła o stadion, dodatkowo raniona trucizną. Litleo podniosła się atakując po raz kolejny ognistymi atakami, jednak przeciwnik oddawał po raz kolejny silnymi kopnięciami przez co Kira ostatecznie musiała się poddać.
Cytat :
Kira: +35% exp
0%#022 Coumarine Gym | ReBorn Litleo #022 Coumarine Gym | ReBorn Gogoat71%
Status:
Gogoat: Fire Spin tura 1
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPon 19 Maj 2014, 15:14

- Dalej Pidgey, zaczynajmy!
Powiedział, wracając Kire i wypuszczając Pidgey'a
- Zacznij od kilku Sand Attack żeby osłabić jego celność, potem latając zygzakiem zbliż się do niego i atakuj Aerial Ace'ami. Pamiętaj tylko że w bliskim kontakcie ma przewagę, więc staraj się nie spędzać tam zbyt wiele czasu. Wykorzystaj Fire Spin który jeszcze działa i użyj Heat Wave, przelatując nad nim - tak żeby zaatakować go od góry kiedy będzie jeszcze uwięziony. Atak, odleć i znowu atakuj, nie pozostawaj za długo w jego zasięgu, bo to tylko kuszenie losu. Następnie spróbuj latać w okół niego, wzdłuż różnych płaszczyzn, tak żeby nigdy nie wiedział gdzie jesteś i korzystaj z tego, atakując go Aerial Ace'ami. Dodaj znowu kilka Sand Attack, po których znowu atakuj Aerial Ace'ami. Gdyby atakował, spróbuj użyć czegoś jako zasłony - jeżeli jest tam coś co się do tego nada - przelecieć za nią żeby uniknąć ataku, po czym wróć do atakowania go Aerial Ace'ami i Heat Wave'ami, kiedy będziesz blisko. Jeżeli jego celność jest wciąż na poziomie odpowiednim do atakowania cię, dodaj znowu kilka Sand Attack, po których wykorzystaj swoją szybkość, lataj wokół niego i atakuj go Aerial Ace'ami w plecy, po czym wróć do latania wokół niego i tak cały czas. Gdyby cię wyczuł i zaczął się przed tym bronić, postaraj sie to powtórzyć ale zamiast atakować go w plecy w ostatniej chwili skręć i zaatakuj go od przodu. Nie ma wyjścia, musimy wykorzystać naszą szybkość, zwinność i umiejętność latania jak tylko się da. Gdyby za bardzo się rozpędził z atakami, postaraj się wznieść wyżej, poza jego zasięg i odczekać tam trochę, atakując go Sand Attack'ami, żeby dobić jego celność. To chyba najlepsze co możemy zrobić żeby zwiększyć nasze szanse na wygraną z nim. Spróbuj też najpierw użyć Heat Wave a potem Sand Attack - tak żeby poza Heat Wave, zaatakował go też rozżarzony piasek. Następnie spróbuj latać wokół niego sferycznie i atakuj go Aerial Ace'ami, co jakiś czas dodając też Heat Wave. Musimy sprawić żeby nie wiedział gdzie jesteś, więc możesz spróbować użyć Sand Attack'u tuż przed swoim atakiem, żeby wykorzystać to do rozproszenia jego uwagi na chwilę, która powinna pozwolić nam skutecznie zaatakować kilka razy i uciec, zanim zdąży nas skontrować. Spróbuj też wykorzystać swoją zwrotność, kiedy zaatakuje zrób szybki i krótki obrót żeby przelecieć tuż obok jego łapy którą zaatakuje i nie tracąc prędkości zaatakuj go Aerial Ace'em i odleć. W podobny sposób możesz unikać jego ataków dystansowych - po prostu wykonaj beczkę i leć dalej na niego. Dzięki temu zejdziesz z linii ataku, jednocześnie nie tracąc pędu potrzebnego do zaatakowania go. Możesz również próbować go nieco zmęczyć i przez jakiś czas skupić się tylko na unikaniu jego ataków, tak żeby marnował siły. Kiedy zobaczysz że jest zmęczony i potrzebuje chwili przerwy - szybko zapikuj na niego i atakuj Heat Wave'ami. Jeżeli to jeszcze nam coś da, to pamiętaj żeby w między czasie używać też Sand Attack'ów do obniżenia jego celności. Postaraj się nie dać zaskoczyć a jeśli się to stanie - szybko użyj Sand Attack, celując w jego oczy. To powinno skutecznie zatrzymać jego defensywę i dać ci okazję do zwiększenia dystansu. Musisz próbować robić co się da żeby unikać otwartej walki z nim, próbuj jak najczęściej atakować jego plecy, robić uniki z pomocą beczki i nie tracąc pędu atakować go zaraz po uniku, kiedy nie będzie miał czasu na reakcje - no i oczywiście musisz obniżyć jego celność Sand Attack'iem. To podstawa w tej walce, więc uważaj na siebie i pamiętaj o tym. Może udałoby ci się trafić go w nogi? To mogłoby pomóc - gdybyś z pełną mocą trafił Heat Wave'em w jego nogi, mogłoby go to też spowolnić i ograniczyć jego ruchy. Przecież ciężko będzie mu się biegać z poparzonymi kopytami. Postaraj się mały, tylko uważaj żeby nie kopnął cię przy tym - bo taka sytuacja mogłaby się naprawdę źle skończyć.
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyWto 20 Maj 2014, 18:07

Wypuściłeś swojego gołębia na arenę, gotowego do walki z trawiastym kozłem. Zacząłeś od szybkiego ataku, jednak przeciwnik spokojnie stał na arenie nie ruszając się z miejsca. Kiedy Pidgey zaatakował Aerial Ace i uderzył Gogoat, ten chwycił ptaka pnączami przyciskając go do ziemi, a następnie zaatakował Brick Break. Twoja taktyka z uderzeniami ognistym atakiem, była dość dobra bo uderzenia okazywały się być celne. Jedna różnica w doświadczeniu między tymi dwoma Pokemonami też dawała się we znaki twojemu podopiecznemu. Spojrzałeś na lidera który spokojnie wydawał dalsze polecenia Gogoatowi, naprawdę widać było że ciężko będzie pokonać tak opanowanego staruszka. Tym bardziej że jego spokój udzielał się Pokemonowi i było to widać podczas jego ataków. Pidgey starał się jak mógł atakować trawiastego Pokemona, jednak mimo szczerych chęci padł na płytę stadionu pokonany.
Cytat :
Pidgey: +85% exp
- Dobra walka młodzieńcze, jednak wróć kiedy będziesz gotowy mnie pokonać.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 24 Maj 2014, 10:23

Chłopak wszedł ponownie do sali, oglądając ją.

- Ładnie im się tu powodzi...Raaaaaaaaaaammmmoooooooooon! Jesteś tu jeszcze?

Krzyknął, podchodząc do pola walki. Czas na drugą rundę.
Powrót do góry Go down
Shisui
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 227
Dołączył : 26/04/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 24 Maj 2014, 10:37

-Jestem, jestem. Nie musisz tak krzyczeć, naprawdę. Jestem stary, ale wciąż mam dobry słuch... Więc nauczyłeś się czegoś od czasu poprzedniej walki? Mam nadzieję że tak, bo inaczej czeka nas powtórka z rozrywki...- powiedział staruszek, wychodząc zza jednego z drzew. Towarzyszył mu Jumpluff, który wkroczył na pole walki. To chyba on będzie Twoim pierwszym przeciwnikiem.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 24 Maj 2014, 10:51

- Wybacz, wolałem się upewnić. To miejsce jest spore a starsi ludzie lubią zasypiać w nieoczekiwanych momentach. W każdym razie, pora zacząć.
Powiedział, poprawiając włosy i wyjmując pokeball
- Pidgey, lecimy! Pamiętajmy o tym czego nauczyliśmy się ostatnio, Jumpluff wykorzystuje do latania prądy powietrza, nie potrafi sam kontrolować swojego ruchu tak jak ty - wykorzystajmy to. Zacznij od Heat Wave, po którym szybko odleć w pok. Zbliż się do niego i ponownie użyj Heat Wave, żeby miał zajęcie na momencik - po czym użyj szybko Gust. To powinno wprawić go w niekontrolowany ruch w powietrzu, więc użyj tego do ataków - ponów Heat Wave i otocz go tym, wtedy nie powinien tego uniknąć. Kiedy Heat Wave zniknie, użyj szybko Steel Wing zanim Jumpluff dojdzie do siebie. Odleć kawałek i używaj Sand Attack żeby obniżyć jego celność, po czym ponownie zaatakuj Gust'em. Postaraj się użyć tego kilka razy, głównie od góry - tak żeby zdmuchnąć go w dół, żeby z większą siłą uderzył o ziemię. Jeśli ci się uda, dodaj tam szybko Heat Wave póki będzie leżał. Możesz też próbować atakować ciągle Gust'em od góry kiedy będzie leżał na ziemi, tak żeby podmuchy powietrza nie pozwoliły mu wstać. Kiedy będzie chciał atakować, wykonaj Gust i strzel nim obok niego - tak żeby silniejszy prąd powietrza zdmuchnął go w bok i uniemożliwił mu atak. Podlatuj do niego i używaj Heat Wave, lub łącz Steel Wing z Gust - podleć bliżej, użyj Gust żeby wybić go z równowagi, po czym atakuj Steel Wing'ami. Możesz też od czasu do czasu użyć Sand Attack kiedy będziesz blisko niego, przed którym użyj Heat Wave - tak żeby najpierw zaatakować go ognistym atakiem, a potem strzelić piaskiem przez ten ognisty atak. Gorący piasek i żwir powinny dać mu się mocniej odczuć.
Powrót do góry Go down
Shisui
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 227
Dołączył : 26/04/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 24 Maj 2014, 11:17

Jumpluff oberwał Heat Wave'm, co na pewno musiał odczuć. By uniknąć kolejnej fali ognia, użył Double Team, jednak miał pecha, bo ruch ten i tak go dosięgnął. Zdołał się jednak pozbierać przed oberwaniem połączonym Gust-Heat Wave i uchronił się przed poważnym zagrożeniem za pomocą Protect. Pidgey, nie czekając, ruszył na niego ze Steel Wing. Mały, niebieski stwór nawet tego nie próbował unikać- skonfrontował się z ptakiem czołowo używając Giga Impact. To na pewno bolało. Siła uderzenia odrzuciła Pidgeya i miotnęła nim w drzewo. Lekko oszołomiony ptak, powoli podniósł się z gleby. Użył dwa razy Sand Attack, po czym musiał uciekać przed lecącym Toxic. Nie udało mu się zdążyć na czas, i został zatruty. Użył wtedy Gust, który wzbił w powietrze Jumpluffa, który znajdował się aktualnie blisko ziemi. Pomysł z tym, że nie będzie mógł kontrolować swojego poruszania się był dobry. Wykorzystał to jednak na swoją korzyść, bo, powstrzymując zawroty głowy, użył Hyper Beam. W tornadzie, w którym się znajdował, kręcił się na wszystkie strony. Tak też zachowywał się promień- coś w rodzaju kontra-tarczy. Zważając na siłę tego ataku, w normalnych warunkach pewnie nie mógłby tego zrobić. Silne powietrze pomogło mu w tym jednak. Laser niszczył wszystko, przez co przechodził- drzewa, kwiaty (ku rozpaczy Ramona), był nawet bliski zakończenia Twojej kariery trenerskiej przedwcześnie. Trafił w końcu na ogłupiałego Pidgeya, który chyba nie spodziewał się takiego obrotu spraw. Dostał potężną dawkę obrażeń, przez co stracił kilka minut na dojście do siebie. Jumpluff, który teraz lewitował jakieś 10m nad ziemią, też już był gotowy do dalszej walki. Mimo obrażeń zwielokrotnionych przez kontrujące go typy, trzymał się całkiem nieźle. Pidgey spróbował się wziąć w garść i zaatakować Heat Wave'm, by potem obrzucać go piaskiem, ale trucizna zabiła w jego żyłach mocniej, i upadł z powrotem na ziemię.


#022 Coumarine Gym | ReBorn Spr_b_5b_016 vs #022 Coumarine Gym | ReBorn Spr_5b_189
40% vs 50%
Toxic vs Accuracy: 90%
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptySob 24 Maj 2014, 11:27

- Świetnie ci poszło, idealny początek! Walczmy dalej i nie poddawajmy się! Ponownie zacznij od kilku Sand Attack żeby osłabić jego celność jeszcze bardziej, potem latając zygzakiem zbliż się do niego i atakuj Aerial Ace'ami. Pamiętaj tylko że w bliskim kontakcie ma przewagę, więc staraj się nie spędzać tam zbyt wiele czasu. Staraj się utrzymywać go możliwie często otoczonego Heat Wave'em, tak żeby obrywał i nie mógł zbytnio nic zrobić. Następnie spróbuj latać w okół niego, wzdłuż różnych płaszczyzn, tak żeby nigdy nie wiedział gdzie jesteś i korzystaj z tego, atakując go Steel Wing'ami. Dodaj znowu kilka Sand Attack, po których znowu atakuj Aerial Ace'ami. Gdyby atakował, spróbuj użyć czegoś jako zasłony - jeżeli jest tam coś co się do tego nada - przelecieć za nią żeby uniknąć ataku, po czym wróć do atakowania go Aerial Ace'ami i Heat Wave'ami, kiedy będziesz blisko. Jeżeli jego celność jest wciąż na poziomie odpowiednim do atakowania cię, dodaj znowu kilka Sand Attack, po których wykorzystaj swoją szybkość, lataj wokół niego i atakuj go Aerial Ace'ami w plecy, po czym wróć do latania wokół niego i tak cały czas. Pamiętaj, on nie może kontrolować tego jak lata więc przeszkadzaj mu w utrzymywaniu równowagi, używając Gust i ciągle mieszając prądy powietrza. Gdyby cię wyczuł i zaczął się przed tym bronić, postaraj sie to powtórzyć ale zamiast atakować go w plecy w ostatniej chwili skręć i zaatakuj go od przodu. Gdyby za bardzo się rozpędził z atakami, postaraj się wznieść wyżej, poza jego zasięg i odczekać tam trochę, atakując go Sand Attack'ami, żeby dobić jego celność. Spróbuj też najpierw użyć Heat Wave a potem Sand Attack - tak żeby poza Heat Wave, zaatakował go też rozżarzony piasek. Następnie spróbuj latać wokół niego sferycznie i atakuj go Aerial Ace'ami, co jakiś czas dodając też Heat Wave lub Gust, w zależności co będzie lepiej działało. Musimy sprawić żeby nie wiedział gdzie jesteś, więc możesz spróbować użyć Sand Attack'u tuż przed swoim atakiem, tak żeby piasek w oczach uniemożliwił mu zobaczenie co się zbliża, po czym szybko atakuj Gust i Heat Wave. Spróbuj też wykorzystać swoją zwrotność, kiedy zaatakuje zrób szybki i krótki obrót żeby przelecieć tuż obok jego łapy którą zaatakuje i nie tracąc prędkości zaatakuj go Aerial Ace'em i odleć. W podobny sposób możesz unikać jego ataków dystansowych - po prostu wykonaj beczkę i leć dalej na niego. Dzięki temu zejdziesz z linii ataku, jednocześnie nie tracąc pędu potrzebnego do zaatakowania go. Możesz również próbować go nieco zmęczyć i przez jakiś czas skupić się tylko na unikaniu jego ataków, tak żeby marnował siły. Kiedy zobaczysz że jest zmęczony i potrzebuje chwili przerwy - szybko zapikuj na niego i atakuj Heat Wave'ami. Jeżeli to jeszcze nam coś da, to pamiętaj żeby w między czasie używać też Sand Attack'ów do obniżenia jego celności. Postaraj się nie dać zaskoczyć a jeśli się to stanie - szybko użyj Sand Attack, celując w jego oczy. To powinno skutecznie zatrzymać jego ofensywę i dać ci okazję do zwiększenia dystansu. Staraj się też trafić Steel Wing'ami w te pręciki łączące jego ciało z tymi kulkami. Może w ten sposób udałoby się uniemożliwić mu latanie - a wtedy atakuj ciągle Heat Wave'ami. Bez możliwości lewitowania jego mobilność praktycznie zniknie, więc będzie na naszej łasce!
Powrót do góry Go down
Shisui
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 227
Dołączył : 26/04/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPon 26 Maj 2014, 15:26

Pierwsze Heat Wave'y podpaliły roślinkę, a kolejne Aerial Ace'y prawie zakończyły tę walkę. Walcząc z czasem, Jumpluff postanowił zabrać Pidgeya ze sobą, więc użył kolejnego Hyper Beama. Minimalnie chybił, przez co ptakowi udało się przetrwać. Po tym ataku, płomień dobił Jumpluffa, a trucizna Pidgeya.


Exp:

Kolejny na placu boju pojawił się Weepinbell.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPon 26 Maj 2014, 17:54

- Ojisan, jesteś pewien że chcesz to kontynuować?

Zapytał, wracając Pidgey'a oraz wypuszczając Fletchling'a.

- Dobra, mały, pokażmy co potrafimy. Najpierw polataj chwilę w różne strony z pomocą Quick Attack - sprawdź jak zareaguje, tak żebyś wiedział czego się po nim spodziewać. Jeżeli uda nam się to wychwycić, zdecydowanie będziemy mogli przewidzieć co zrobi dalej, co pomoże ci w celniejszych atakach i lepszych unikach. Po tym zacznij od kilku Growli żeby osłabić to gruszkę, potem lataj w różnych kierunkach, żeby go zmylić - wątpie żeby gruszka była w stanie za tobą nadążyć. Staraj się robić szybkie, gwałtowne zwroty, żeby unikać jego ataków i zbliżać się do niego. Kiedy będziesz blisko, atakuj Acrobatics'ami - a jeśli ci się uda, użyj Peck żeby dziubnąć go w oko. Jeżeli trafisz, to atakuj całą serią Peck dopóki będzie oślepiony, potem odleć i z odległości dalej używaj Growl. Poruszaj się w powietrzu z pomocą Quick Attack, to powinno zdecydowanie pomóc nam w walce, postarajmy się żeby za tobą nie nadążał. Zacznij od wojny podjazdowej, żeby wyczuć go i zobaczyć jak reaguje na nasze manewry. Użyj Aerial Ace i szybko odleć z pomocą Quick Attack od niego. Następnie spróbuj latać w okół niego, przelatując raz nad nim, raz obok - tak żeby nie mógł przewidzieć co zrobisz dalej, wykorzystuj te momenty skołowania atakując go z pomocą Acrobatics. Może udałoby ci się nim dosłownie zakręcić? Lataj wokół niego z Quick Attack, żeby poruszać się możliwie jak najszybciej i jak najbliżej niego, tak żeby zakręciło mu się w głowie. Wtedy wykorzystaj ten moment i zaatakuj od góry Acrobatics'em. Kiedy dojdzie do siebie odleć od niego, dodaj znowu kilka Growl'i, po których znowu atakuj Acrobatics'ami, ale tym razem starając się najpierw uderzyć od dołu i podbić go nieco w górę, przemieść się nad niego Quick Attack'iem i ponownie od góry, jak wcześniej. Nie muszę mówić co masz robić jak będzie na ziemi, prawda? Gdyby atakował, odleć do góry i wciąż używaj Growl'i. Wykonaj kilka Quick Attack'ów, po których wykorzystaj swoją szybkość, lataj ponownie wokół niego i atakuj go Acrobatic'sami w plecy - staraj się uderzyć na tyle mocno żeby go przewrócić. Jeżeli ci się to uda, atakuj seriami Peck dopóki leży na ziemi. Skup się na połączeniu Quick Attack i Acrobatics, tak żeby atakować go tym jak najczęściej a jednocześnie jak najszybciej odlecieć od niego na bezpieczną odległość, tak żeby nie zdążył skontrować twoich starań. Gdyby chciał zaatakować jakimiś pyłkami czy czymś takim, to uciekaj szybko poza zasięg ataku z pomocą Quick Attack. Korzystaj z beczki powietrznej żeby unikać jego ataków, jeśli połączysz to z Aerial Ace powinieneś spokojnie go uniknąć i jednocześnie idealne wpasować się z atakiem a po nim otworzyłoby ci to okazję do zaatakowania go Acrobatics'em. Korzystaj ze swojej zwrotności żeby unikać jego ataków, staraj się też wznosić wyżej - tak żeby jego ataki cię nie sięgały. Możesz również próbować go nieco zmęczyć i przez jakiś czas skupić się tylko na unikaniu jego ataków, pozwól mu się trochę zmęczyć - a kiedy tak się stanie, spadnij na niego z góry z serią Acrobatics. Musisz uważać na jego ataki dystansowe, więc miej go ciągle na oku i staraj się unikać jego ataków Quick Attack'iem, po czym wykorzystać moment jego ataku na swoją kontrę z pomocą Acrobatics. Uda nam się, mały - na pewno damy radę!
Powrót do góry Go down
Shisui
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 227
Dołączył : 26/04/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPon 26 Maj 2014, 18:15

Fletchling polatał chwilę Quick Attackami, po czym zebrał całkiem niezłym Solar Beam'em. Weepinbell dosyć szybko załadował ten ruch, a jeszcze szybciej i celniej wystrzelił, co sprawiło, że Twój pupil miał ogromne trudności z uniknięciem ataku, co mu się de facto nie udało. Tego się nie spodziewał, ale otrząsnął się po chwili i rozpoczął wykonywanie skomplikowanych poleceń. Część z nich się udała, część nie. Najgorsze w skutkach było zbliżenie się i próba użycia Peck, po raz któryś już, co skończyło się wysypaniem przez gruszkę Sleep Powder, które uśpiło na pewien czas Twojego ptaka. Gdy się ocknął, był w czarnej dziurze, bo Weepy obił go dosyć ładnie Vine Whip'em.

#022 Coumarine Gym | ReBorn 661_-_fletchling vs #022 Coumarine Gym | ReBorn 070
40% vs 40%
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPon 26 Maj 2014, 18:25

- Dobrze ci poszło, nie poddawajmy się! Postaraj sie wykorzystać swoją zwrotność kiedy będziesz blisko niego. kiedy będziesz obok niego, zrób beczkę i z obrotu uderz go Steel Wing'iem. W ten sposób powinieneś go porządnie zranić. Rób tak cały czas, zmieniając kierunki zwrotów - tak żeby nie mógł przewidzieć gdzie skręcisz i skąd zaatakujesz. Pamiętaj aby pomagać w tym sobie Quick Attack'iem. Staraj się też rzadziej dziobać go Peck'iem, rób to głównie kiedy będzie zbierał się do siebie po otrzymanym ataku. Głównie staraj się kołować go, przelatując obok niego i robiąc szybki zwrot atakując go Acrobatics'ami. Następnie zrób kolejny zwrot, zaatakuj kolejnym Acrobatics'em jego ogonek, po czym uciekaj od niego Quick Attack'iem i z dystansu wciąż używaj Growl'i - jeśli nam to jeszcze coś da. Uważaj na siebie mały i postaraj się, możemy to jeszcze wygrać - ale musisz być czujny i uważać na to co robisz. Nie możemy pozwalać mu na bezkarne używanie Sleep Powder, więc jeśli bedzie chciał to zrobić, postaraj się wykorzystać siłę swoich skrzydeł i odepchnąć powietrzem pyłek na niego - może udałoby się go tak uśpić. Jeśli tak to atakuj go ciągle Acrobatics'ami kiedy będzie spał, odpłaćmy mu!
Powrót do góry Go down
Shisui
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 227
Dołączył : 26/04/2014

#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn EmptyPon 26 Maj 2014, 18:36

Mimo zaciętej walki, to Fletchling wyszedł z niej zwycięsko.

Fletchling: 10%HP

Exp:

Jako ostatni, choć nie najgorszy, zawalczy Gogoat.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





#022 Coumarine Gym | ReBorn Empty
PisanieTemat: Re: #022 Coumarine Gym | ReBorn   #022 Coumarine Gym | ReBorn Empty

Powrót do góry Go down
 
#022 Coumarine Gym | ReBorn
Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» #110 Coumarine GYM || Mhrok
» #115 - Coumarine Gym || Mhrok
» #152 Cerulean Gym || ReBorn
» #011 ReBorn | Cyllage Gym
» #092 Oreburgh Gym | ReBorn

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Off Top :: » Archiwum :: Gyms-
Skocz do: