Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Klasy Postaci

Go down 
+2
Wojas021
Szkot
6 posters
Idź do strony : 1, 2  Next

Podział na profesje?
Tak
Klasy Postaci Vote_lcap58%Klasy Postaci Vote_rcap
 58% [ 7 ]
Nie
Klasy Postaci Vote_lcap42%Klasy Postaci Vote_rcap
 42% [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 12
 

AutorWiadomość
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 12:43

Po porozumieniu z Celestią przedstawiamy wam udoskonalony pomysł z podziałem graczy na trzy podstawowe rangi jakimi będą: Trener, Koordynator oraz Hodowca.

Wybór danej profesji będzie dawał zarówno plusy jak i minusy użytkownikowi. Mam nadzieję, że rozumiecie iż dane minusy mają wam delikatnie utrudnić rozgrywkę.
Pomysł zaproponował ReBorn, jednak my go poprawiłyśmy.
Więc zobaczmy teraz jak się to prezentuje.

Trener
Plusy wyboru:
- Pokemon startowy ma poziom o 1 wyższy niż zawsze. Czyli zamiast 5, 6.
- Trenerzy otrzymują niewielki bonus do zdobywanego doświadczenia. TYLKO W WALKACH FABULARNYCH.
+10% exp dla Pokemonów w poziomach 1-15
+5% exp dla Pokemonów w poziomach 16-30
+2% exp dla Pokemonów w poziomach 31+
Taki bonus będzie zaznaczany np. Torchic: +90% exp (+10% exp)
- Oczekiwanie na kolejną walkę w Gym, zmniejszone do 3 dni.
- Limit Pokemonów w podpisie zwiększony z 15 do 20

Minusy wyboru:
- Pokemony które kończą walkę z wytrzymałością poniżej 25% nie mogą walczyć, póki nie odwiedzą PC
- Długość nauki ataków w Sali Treningowej zwiększona zostaje o 1 dzień. Czyli:
1 Nauka = 3 dni,
2 Nauka = 4 dni,
3 Nauka = 5 dni.
- Oczekiwanie na ponową adopcję Pokemona zwiększone o 7 dni. Czyli:
Standardowa Adopcja: 3 tygodnie.
Adopcja z *: 4 tygodnie.

Koordynator
Plusy wyboru:
- Starter zaczyna z znanym Special Atakiem
- Koordynator zyskuje +10% exp, za walki Pokazowe. Czli np. Beautifly: +40% exp (+10% exp)
- Za walki na forumowej Arenie Pokazowej otrzymują więcej respektu:
Za wygraną walkę: 4ptk, za przegraną tracą 3ptk.
- Za każdy wygrany fabularny Pokaz, Koordynator otrzymuje 2.000$
Minusy wyboru:
- Oczekiwanie na kolejną walkę z Liderem wydłuża się do 5 dni.
- Brak możliwości spotkania Shiny Pokemonów w Safari

Hodowca
Plusy wyboru:
- Pokemon Startowy otrzymuje 1 dodatkowy atak o mocy max. 60
- Nauka ataków w grze odbywa się co 8 stron.
- Umiejętność przywracania Pokemona do pełni sił z wykorzystaniem ziół i jagód.
- Możliwość breedingu.
Minusy wyboru:
- Oczekiwanie na kolejną walkę z Liderem wydłuża się do 5 dni.
- Raz na 10 stron gracz musi przeprowadzić sesję ze swoimi wszytskim Pokemonami, gdzie napisze jak się nimi opiekuje. Zaniedbanie tej czynności odbijać się będzie na zachowaniu i samopoczuciu Pokemonów!

Zasady Breedingu:
Powrót do góry Go down
Wojas021
Mistrz Regionu
Wojas021


Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Małopolska

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 13:28

Szkot napisał:
- Za każdy wygrany fabularny Pokaz, Koordynator otrzymuje 2.000$

Jak dla mnie ten Plus dla koordynatorów jest zbyt mocny. Dostają dodatkową możliwość zarabiania i ponadto normalnie mogą walczyć w gymie. 2 wygrane pokazy to juz 4k, które nie tak łatwo zdobyć. Zostawia to zarówno trenerów jak i hodowców daleko w tyle. Jeśli już dawać taką opcję zarabiania koordynatorom to fajnie by było, gdyby trenerzy też mieli jakąś możliwość zarabiania dodatkowo, ew. obniżenie cen TM"ów i HM'ów w sklepie o 500$. Jak dla całości jestem na duże TAK tak dla tego punktu jestem na duże NIE.
Tak też uważam, że Hodowcy powinni też mieć bonus ilości poków w podpisie i to nie wiem, czy nie bardziej niż trenerzy. W końcu oni opiekują się pokemonami i pierwsze co mi się kojarzy ze słowem hodowca to duże stada, czy to byków, czy czegokolwiek.
Powrót do góry Go down
Celestia
Mistrz Regionu
Celestia


Napisanych : 2177
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Łódź

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 13:33

Mam 10 stron gry i pierwsze pokazy. Następne będę miała za kolejnych 10 stron. To ma być OP?


Ostatnio zmieniony przez Celestia dnia Czw 10 Lip 2014, 13:42, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Wojas021
Mistrz Regionu
Wojas021


Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Małopolska

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 13:39

Nie wiem co w tej chwili maja do rzeczy to na której stronie są pokazy no, ale jak już poruszasz ten temat... Dla mnie tak. Bo niech trafi te przykładowe 1 pokazy na 10 stron na osobę, która wyrabia te 10 stron w tydzień. W 4 tygodnie ma 8k. To faktycznie niedużo? Jak dla mnie jest to zbyt OP.
Powrót do góry Go down
Celestia
Mistrz Regionu
Celestia


Napisanych : 2177
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Łódź

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 13:46

No to co? To już jest sprawa tej osoby. Teraz ataku możesz nauczyć pokemona fabularnie też raz na 10 stron gry. I jak James zrobi te 10 stron w tydzień, a ja w 3 miesiące to już sprawa moja i MG, który prowadzi mi grę. Poza tym, zauważ, że jesteśmy już na etapie, w którym 2.000$ wiele nie zmieniają. To nawet nie jest jeden TM.
To samo ze spotykaniem rzadkich pokemonów.
Still, to nie jest OP. Każdy ma swoją grę i idzie rożnym tempem. Prawda jest taka, że mało kto wbija 10 stron w tydzień. Nadal nie wiem, co ci sie w tym nie podoba. To, że trener nie dostaje hajsu? Za walki w gymach są pieniądze, a jako trener możesz w nich pisać częściej niż koordynator.
Powrót do góry Go down
Szkot
Mistrz Regionu
Szkot


Napisanych : 3069
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 33
Skąd : Ayr, Scotland

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 14:14

Wojas021 napisał:
2 wygrane pokazy to juz 4k, które nie tak łatwo zdobyć. Zostawia to zarówno trenerów jak i hodowców daleko w tyle.
Wojas021 napisał:
Dla mnie tak. Bo niech trafi te przykładowe 1 pokazy na 10 stron na osobę, która wyrabia te 10 stron w tydzień. W 4 tygodnie ma 8k. To faktycznie niedużo? Jak dla mnie jest to zbyt OP..

Nie rozumiem podejścia Wojasa. Gra Koordynatora mimo głównego wątku zbierania wstążek ma także wątki poboczne. Poza tym, kto powiedział że każdy pokaz w jakim biorą udział MUSZĄ wygrać.
Co do robienia 10 stron w tydzień. Nikt na naszym forum nie robi 10 stron w swojej grze w ciągu tygodnia.
Dla mnie nie jest to OP, a raczej mała zazdrość że Koordynatorzy poza salami mogą gdzieś zdobyć pieniądze.
Powrót do góry Go down
Wojas021
Mistrz Regionu
Wojas021


Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Małopolska

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 15:57

Cytat :
Za walki w gymach są pieniądze, a jako trener możesz w nich pisać częściej niż koordynator.

Podejdź do gymu ze zbyt słabymi pokami to przegrasz i tyle ci wyjdzie z tego częstszego podchodzenia do gymów.

Cytat :
Poza tym, zauważ, że jesteśmy już na etapie, w którym 2.000$ wiele nie zmieniają. To nawet nie jest jeden TM

Za dwa pokazy zato masz już TM, jego naukę i jeszcze zostaje.

Cytat :
Dla mnie nie jest to OP, a raczej mała zazdrość że Koordynatorzy poza salami mogą gdzieś zdobyć pieniądze.

Tak, bo jeśli pomysł z tym nie wyszedłby od was tylko od jakiegoś trenera, który np. za turniej wygrany w fabule (którego przecież też wygrać nie musi) dawałby trenerom bosta w wysokosci 2000, a koordynatorom nic to watpię by zapanowała zgoda. Niech nawet będą te nagrody za wygrane pokazy, ale 2k to zdecydowanie za dużo. Zacznie się wgl. coś takiego, że będzie dogadywanie się z MG 'daj pokazy, bo kasa potrzebna'.
Powrót do góry Go down
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 16:30

Nie chce mi się tego wszystkiego czytać, wystarczy mi pierwszy post. Ale moje wątpliwości budzi ten podpunkt.
Cytat :
Za każdy wygrany fabularny Pokaz, Koordynator otrzymuje 2.000$
A to niby czemu? Pokazu w fabule jest praktycznie nie do przegrania, nic nie kosztuje i może być co dwie strony. Ergo, zostańmy wszyscy koordynatorami, będziemy mieli kasy w bród. Co więcej to jest niesprawiedliwe dla reszty, co z tego, że ktoś tam ma special attack na start, skoro sobie machnę dwa pokazy i mam 2 TM'y za nic praktycznie. Kasa w ogóle nie powinna być rozdawana w grze, bo to prowadzi tylko do machlojek przeróżnego typu.
A tak w ogóle, to co to za kara? Nie można spotkać shiny pokemona i o 1 dzień dłużej czekanie na walkę z liderem. W porównaniu do reszty Koordynator jest jakby... przesadzony.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 17:48

Czy ja wiem...Z jednej strony Wojas ma trochę racji. Nagroda wydaje się dosyć duża, biorąc pod uwagę że trenerzy rzeczywiście nie mają boost'u pieniężnego, jak inne klasy (Hodowca ma przecież breeding).

Z drugiej - pokazy nie są łatwe do wygrania. I nie są aż tak częste w grach. Nie sądzę żeby przeszła sytuacja gdzie ktoś w ciągu 6-7 stron gry ma nagle 2-3 pokazy i wygrywa je wszystkie, prawda? To by momentalnie zostało zgłoszone jako oszustwo...

Koniec końców - moja propozycja, dajmy trenerom jakiś boost pieniężny też. Np. nagrody w gym'ach zwiększone o 1 000. Też niby nie wydaje się wiele - ale grosz do grosza...wiemy o co chodzi, prawda?
Powrót do góry Go down
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 18:18

Dajmy Koordynatorom, np. że poki ze szczęścia i innych takich bzdur zamiast od 15 lv mogą ewoluować na 10lv a zamiast braku spotykania Shiny poków w safari (co i tak jest żadną karą) zwiększenie cen TM'ów o 500$ za sztukę. Wtedy będzie sprawiedliwie
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 18:36

Zefonit napisał:
Dajmy Koordynatorom, np. że poki ze szczęścia i innych takich bzdur zamiast od 15 lv mogą ewoluować na 10lv a zamiast braku spotykania Shiny poków w safari (co i tak jest żadną karą) zwiększenie cen TM'ów o 500$ za sztukę. Wtedy będzie sprawiedliwie

Poki ewoluujące przez szczęście nie muszą mieć 15lvlu C: Jakiś czas temu Szkot to zmieniła ;)
Powrót do góry Go down
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 18:41

Co i tak nie zmienia faktu, że trenerzy mają za duże kary, a koordynatorzy za dużo bonusów. W obecnej, niezbalansowanej formie jestem przeciwny.
Powrót do góry Go down
Wojas021
Mistrz Regionu
Wojas021


Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Małopolska

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 18:43

Jeszcze dla Hodowców proponowałbym jednego z dwóch bostów. Choćby z tego względu, że Plusy w zasadzie mają najsłabsze. Oto moje propozycje:
* Pokemon za wygraną walkę otrzymuje 15% sp. attacku [Pokemony hodowców właściwie nie mają nic z walk tak jak choćby Trenerzy czy Koordynatorzy]
* W strefie safari rzadkość występowania pokemonów jest zmniejszona o 2 strony [Hodowca ma najlepsze podejście do pokemonów, więc chętniej do niego będą przychodzić]
Powrót do góry Go down
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 18:48

Ja bym wywalił karę, że Trenerzy muszą czekać nie wiadomo ile na TM'y. Skoro ich specjalizacją są walki pokemonów to jaki ma sens wydłużenie nauki ataków? Powinna być wręcz skrócona zamiast zmieniać czas na wyzwanie lidera. To, że można co 3 dni walczyć o odznaki nie ma sensu bo zanim poki podszkolisz to i tak minimum tydzień jest potrzebny.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 18:50

Dlatego właśnie dałem propozycję żeby dodać też coś trenerowi, co mogłoby zbalansować to trochę C:

Choć rzeczywiście...minusy koordynatorów to naprawdę żadne minusy... :/ Pomysł z TMami jest ciekawy, ale sam bardziej bym widział coś bardziej "koordynatorskiego" - może coś związanego z przygotowaniem pokemonów do pokazów? Raz na jakiś czas (xxx stron gry? xxx stron przed pokazem?) trzeba trenować kombinacje z pokemonami do pokazów, żeby wiedziały jak mają zachowywać się w trakcie pokazów? Przecież w anime często było widać jak koordynatorzy szykują układy ze swoimi pokemonami.

Co do ostatniego postu Zefa:

To ma w sumie sens...jak sam zaznaczyłeś ich specjalizacją jest walka, nie uczenie pokemonów w jaki sposób mają pluć ogniem czy wzywać pioruny. Nie zawsze trener ma wiedzę DLACZEGO albo JAK pokemon atakuje danym atakiem. On po prostu wie że ten pokemon tak robi i wykorzystuje to w walce.


Co do postu Wojasa

Może pójść kroczek dalej i zrobić zestaw np. 6-8 plusów dla każdej klasy i każdy wybierał by sobie 3-4 plusy wedle własnego uznania? Bo np. nie każdy hodowca będzie chciał prowadzić ogród, ale chciałby np leczyć pokemony z pomocą ziół i jagód? Co myślicie?
Powrót do góry Go down
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 19:20

Gdyby trener wiedział, jak pok ma pluć ogniem to nie potrzebowałby TM'u ;)
Powrót do góry Go down
Wojas021
Mistrz Regionu
Wojas021


Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Małopolska

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 20:33

Cytat :
Może pójść kroczek dalej i zrobić zestaw np. 6-8 plusów dla każdej klasy i każdy wybierał by sobie 3-4 plusy wedle własnego uznania? Bo np. nie każdy hodowca będzie chciał prowadzić ogród, ale chciałby np leczyć pokemony z pomocą ziół i jagód? Co myślicie?

To by nie było głupie. Możnaby odnotować coś takiego w KP, a nawet trzeba by było, bo inaczej chaos by się zrobił, ale opcja ciekawa.

Zaś co do koordynatorów... Dobry jest ten minus z odbywaniem treningów, skoro hodowcy muszą to koordynatorzy niech też mają jakiś obowiązek przed pokazami. Bo jednak pokemon jak zauważył Reb powinny się oswoić z kombinacją.
Ewentualnie możnaby uderzyć też po ewolucji pokemonów, że pokemony ewoluują te kilka lvli później (choć jeśli będzie to zbyt mała ilość to nie ma sensu). Anme nauczyło mnie, że w pokazach nie jest ważne jak pokemon jest silny, powinien wykorzystywać swoje atuty. Taki Wartortle bardziej się może wykazać w kombinacjach, bo jest zwinniejszy, ale słabszy siłowo od Blastoisa. A trener wiadomo, stara się jak najszybciej doprowadzić do ostatecznej formy by były jak najmocniejsze. Z tego więc możnaby zrobić Plus dla trenerów.

Zefonit napisał:
Gdyby trener wiedział, jak pok ma pluć ogniem to nie potrzebowałby TM'u ;)

Pewnie chodziło mu o to, że jak pok walczy to ma cisnąć tym atakiem, a nie węzyki robić by ładnie wyglądało ^^
Powrót do góry Go down
Celestia
Mistrz Regionu
Celestia


Napisanych : 2177
Dołączył : 23/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Łódź

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 21:29

Okej, wytworzyła nam się tutaj pewna burza mózgów. To dobrze, widać, że są tu jeszcze tacy, którzy chcą coś wnieść od siebie.
Pozwoliłam sobie zebrać wszystkie pomysły i zrobić własną wersję, która łączy jakby wszystkie pomysły, które uważam za słuszne.

Spoiler:


Już mówię, czemu zatrzymałam w Trenerach minus z przedłużoną nauką TM. Tu idealnie nada się cytat Zefa.
Zefonit napisał:
Zaś co do koordynatorów... Dobry jest ten minus z odbywaniem treningów, skoro hodowcy muszą to koordynatorzy niech też mają jakiś obowiązek przed pokazami. Bo jednak pokemon jak zauważył Reb powinny się oswoić z kombinacją.
Skoro hodowcy potrzebują czasu na opiekę z pokemonami, a Koordynatorzy na ćwiczenie układu to trenerzy więcej czasu poświęcają na naukę danego ataku. Jak dla mnie to jest logiczne i tyle.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 22:02

Minusy nie powinny być do wyboru :x bo np. koordynator wybierze sobie brak shiny pokemonów zamiast ćwiczenia kombinacji i koniec końców - minusów nie będzie miał. Tylko plusy powinniśmy móc wybrać D:
Powrót do góry Go down
Vebre
Członek Ligii Pokemon
Vebre


Napisanych : 1412
Dołączył : 02/04/2014
Wiek : 29
Skąd : Kraków

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 23:43

Zacznę od pytania. Ile jest do wyboru plusów i minusów? Po 1 ? 1 i 2, 2 i 5? Nie doczytałem prawdopodobnie, albo nie zostało wspomniane, bardziej prawdopodobna jest pierwsza wersja, ale jest późno, proszę o usprawiedliwienie x.x.


Cytat :
Za walki na forumowej Arenie Pokazowej otrzymują więcej respektu:
Za wygraną walkę: 4ptk, za przegraną tracą 3ptk.
Chciałem zapytać czy to na pewno tak..? 3 punkty straty to żaden plus. Raczej jako kare bym to rozpatrywał.

Reborn napisał:
- moja propozycja, dajmy trenerom jakiś boost pieniężny też. Np. nagrody w gym'ach zwiększone o 1 000. Też niby nie wydaje się wiele - ale grosz do grosza...wiemy o co chodzi, prawda?

Za jeden region jest to 8 tysięcy, absolutnie na nie.

Wojas021 napisał:
W strefie safari rzadkość występowania pokemonów jest zmniejszona o 2 strony [Hodowca ma najlepsze podejście do pokemonów, więc chętniej do niego będą przychodzić]

To jest świetny pomysł, pod tym podpisuję się rękami, nogami i czymkolwiek jeszcze :D


ReBorn napisał:
coś bardziej "koordynatorskiego" - może coś związanego z przygotowaniem pokemonów do pokazów? Raz na jakiś czas (xxx stron gry? xxx stron przed pokazem?) trzeba trenować kombinacje z pokemonami do pokazów, żeby wiedziały jak mają zachowywać się w trakcie pokazów? Przecież w anime często było widać jak koordynatorzy szykują układy ze swoimi pokemonami.

I tutaj znowu jestem na TAK, to powinien być obowiązek, ćwiczenie kombinacji *możliwość używania ich poza fabularnie wpisanych w karcie* i ćwiczenie appealu z pokemonem w fabule, żeby wykonał go podczas pokazu.



Wojas021 napisał:
Taki Wartortle bardziej się może wykazać w kombinacjach, bo jest zwinniejszy, ale słabszy siłowo od Blastoisa. A trener wiadomo, stara się jak najszybciej doprowadzić do ostatecznej formy by były jak najmocniejsze. Z tego więc można by zrobić Plus dla trenerów.

W pełni się zgodzę, sam mam zamiar złapać Glameowa i zostawić go w tej formie, bo jako Purgly *czy jak mu tam* do pokazów się nie nadaje.. To jest ważne i daje sporo przewagi, jeśli użyje się tego dobrze.


Właśnie zauważyłem post Celestii.. no cóż, nie będę kasował tego co napisałem.
Nie ukrywam, że ogólnie jestem na nie co do pomysłu z różnymi klasami (tak też zagłosowałem), ale.. można powalczyć z tematem. 'Plusy' koordynatorskie, nie będę ukrywał, nie przekonują mnie. Nagrodą za pokazy jest wstążka, ewentualnie MG może coś dodać od siebie przecież.
Poznany na początku Special Attack też nie jest ogromnym wyróżnieniem, fajnie jest dojść do momentu, gdy pokemon poznaje ten wyjątkowy ruch.
Exp za walki pokazowe.. to jest fajne, ale czy tylko fabularnie? Czy mowa jest również o arenie pokazowej na stadionie? Jeśli tak, to super!

Myślałem też o czymś w rodzaju poffin/poké-block makera, którego mogliby używać koordynatorzy. To znaczy, można byłoby kupić (ew. kupić od hodowcy, jeśli coś podobnego do ogródka weszłoby w życie) jagody i odpowiednio połączyć, co dawałoby boost do pokazów. Luźna, ledwo naszkicowana sugestia, żaden tam pomysł obv.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyCzw 10 Lip 2014, 23:51

Co do ilości plusów/minusów - zrównoważyłbym to. 3 plusy do wyboru np. z 6 możliwych i 3 minusy.

Podoba mi się pomysł z poke-block'iem. To też przecież ważne dla koordynatora, to część dbania o urok i zdrowie swojego podopiecznego.

Co do kasy w gymach - cóż...8 000 na region...ok. Ale...ile ten region będziesz robił? Ja idę dość szybko a mija 4 miesiąc i kończę pierwszy region (nie wiem czy wygram ostatni gym za 1 podejściem) więc masz 8 000 na 4 miesiące. 2 000 na miesiąc. I to jeśli masz tempo takie jak ja. Co jest raczej rzadkie. Czy to rzeczywiście tak długo? Podejrzewam że w grze można by rozegrać 3-4 pokazy w ciągu 4-5 miesięcy i to by wyszło podobnie. Ale to tylko pomysł, który można swobodnie torpedować ;)

Co do tego respektu - podejrzewam że "nie-koordynator" za porażkę tracił by więcej punktów, więc plusem dla koordynatora jest tu większy zysk przy wygranej i mniejsza strata przy porażce...poprawcie mnie, jeśli się mylę.
Powrót do góry Go down
Wojas021
Mistrz Regionu
Wojas021


Napisanych : 2367
Dołączył : 29/03/2014
Wiek : 29
Skąd : Małopolska

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyPią 11 Lip 2014, 06:44

Cytat :
Co do tego respektu - podejrzewam że "nie-koordynator" za porażkę tracił by więcej punktów, więc plusem dla koordynatora jest tu większy zysk przy wygranej i mniejsza strata przy porażce...poprawcie mnie, jeśli się mylę.

Normalnie jest +2 za win i -1 za lose ^^ Więc tak jakby w tym jednym Plusie koordynatorów jest od razu minus.

Cytat :
'Plusy' koordynatorskie, nie będę ukrywał, nie przekonują mnie.

Dlatego nie zdecydowałem się jeszcze oddać głosu, jak to mówią: dopóki piłka w grze...

Cytat :
Myślałem też o czymś w rodzaju poffin/poké-block makera, którego mogliby używać koordynatorzy. To znaczy, można byłoby kupić (ew. kupić od hodowcy, jeśli coś podobnego do ogródka weszłoby w życie) jagody i odpowiednio połączyć, co dawałoby boost do pokazów.

Jakbyś rozpisał te przykładowe boosty byłoby fajnie, sama idea poffin i poke-block jest ciekawa.
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyPią 11 Lip 2014, 07:53

A to wybacz, nie patrzyłem jeszcze na arenę pokazową, więc nie wiedziałem xD Ale dobrze wiedzieć :D

Co do poke-block, to może po prostu niech jeden typ jagody daje bonus do jednego typu? W sensie np. XXX Berry daje boost do piękna (brak mi lepszego słowa xD) ognistych ataków, YYY Berry do wodnych, ZZZ Berry trawiastych itd. Nie można łączyć więcej niż 3 rodzajów Berry w jednym poke-block (Bo wiadomo, przekombinowanie nigdy nie jest dobre raczej) i nie można miksować Berry odpowiedzialnych za przeciwne typy (np. Berry boostujące ataki trawiaste i Berry boostujące ataki ogniste. To jest coś przeciwnego, więc smak jagód będzie kompletnie inny i mieszanka nie byłaby smaczna)

Nie wiem czy jest sens dodawać liczbowe boosty typu "Ta Berry daje 10%, a tamta daje 20%" , bo to przecież głównie tylko w grach fabularnych i tak będzie. Przy walkach na forumowej arenie pokazowej można uznać że ataki z tych typów są bardziej efektywne (zabierają rywalowi więcej punktów jeśli trafią, tracimy mniej punktów jeśli chybią). Przynajmniej ja bym to tak widział - bo po co to komplikować nie wiadomo jak? C:
Powrót do góry Go down
Zefonit
Mistrz Regionu
Zefonit


Napisanych : 2708
Dołączył : 17/04/2014
Wiek : 29

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyPią 11 Lip 2014, 07:57

Zamiast piękna można użyć słowa "Stylowność"/"Draczność" od razu epicko :D

Ale jakoś nie jestem przekonany do tych boostów do siły ataku. Bo właściwie nijak to się na grę nie przełoży. Kto o będzie sprawdzał i jak to zmierzyć?
Powrót do góry Go down
ReBorn
Mistrz Regionu
ReBorn


Napisanych : 2800
Dołączył : 24/03/2014

Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci EmptyPią 11 Lip 2014, 09:14

To nie chodzi o siłę ataków Zef, tylko te ataki są po prostu lepiej zsynchronizowane/ładniejsze/bardziej błyszczące/bardzie fabuluos itp. Dlatego też mówię że to poprostu boost - w grach uznałbym po prostu że jest boost. I tyle. Ataki zabierały by więcej pokazowych punktów jak trafią a mniej traciłbyś gdyby chybiły. Nie chcę dawać temu konkretnej wartości, bo to tylko komplikowanie niepotrzebne.


...Draczność? Co to za słowo? D:
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Klasy Postaci Empty
PisanieTemat: Re: Klasy Postaci   Klasy Postaci Empty

Powrót do góry Go down
 
Klasy Postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Karta Postaci Rei
» Vebre - Karta Postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Off Top :: » Archiwum :: Pomysły-
Skocz do: