Trochę nam ten temat umarł więc spróbujmy jeszcze raz!! :D
Mój zarys tego systemu
1. Mega Ewolucji możemy używać TYLKO w trakcie walk. Po walce pok wraca do normalnej formy.
2. Jako że jest to przemiana tymczasowa, powinna wymagać od pokemona siły do jej utrzymania - mała utrata sił (2-5% HP na turę) + nie można wywołać mega ewolucji jeśli pokemon ma poniżej 50% HP.
3. Mega Ewolucja dawałaby boost (5 leveli? Albo coś koło tego), jednocześnie sprawiając że za daną walkę dostajemy mniejszy exp (duuuhhh...no brainer, mamy silniejszego poka, więc logiczne, nie?)
4. Jako że byłoby to męczące dla poków (paczaj punkt 2), mega ewolucja możliwa fabularnie raz na 10 stron gry.
4. Itemki do mega ewolucji dostępne byłyby w sklepie (10 000 - 20 000?) albo jako nagroda w evencie (tradeable of korz)...albo jako nagroda za respekt (paczaj punkt 6 - ale wtedy itemek jest non-tradeable)
5. Zabronione w eventach - w walkach na arenie, podlegałoby umowie między walczącymi. Zakazane też w mistrzach/obozie walk.
6. Also, jak sugerowałem wcześniej można użyć tutaj też respektu. Możemy posiadać X itemków do megaewolucji w zależności od respektu:
- 1 Mega Ewo 5 - 9 lvl resp
- 2 Mega Ewo 10 - 15 lvl resp
- 3 Mega Ewo 16 - 20 lvl resp
- etc.
Jakieś dodatkowe pomysły/sugestie? Przydałoby się ustawić jakiś porządny system odnośnie mega ewo C: