Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 #169 Ajra || Vermilion Gym

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Snovi
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 210
Dołączył : 26/04/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptyWto 23 Cze 2015, 22:20

Weszłaś do dużej sali, sprawiającej niesamowite wrażenie. Wnętrze budynku było ogromne, dużo miejsca na efektowne pojedynki których z pewnością stoczono tu już wiele i ta przenikająca cisza... Naprzeciw Ciebie stał Surge, z kamienną twarzą, a przed nim lewitował już Magneton.
-Witaj, przyszłaś po odznakę? Od razu uprzedzam, że nie będzie łatwo, ale cóż, próbuj, zaczynajmy!


Ostatnio zmieniony przez Snovi dnia Sro 24 Cze 2015, 19:56, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Ajra
Członek Ligii Pokemon
Ajra


Napisanych : 1918
Dołączył : 28/03/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptySro 24 Cze 2015, 17:14

PS. Raczej Magneton. Kanto to mój drugi region :)
------

- Witaj Surge! Przyszłam ponownie i mam nadzieję, że tym razem to ja będę górą w walce. Ruszaj Darkrai! Rozpocznij pojedynek od wykonania Ominous Wind! Poszargaj naszego przeciwnika tym wiatrem. Powinno to go skutecznie zająć, a wtedy podleć do niego i spójrz w jego "oczy". Użyj Hypnosis! Poślij przeciwnika na zielone łąki Orfeusza, niech smacznie zaśnie na arenie. Ten stan dzięki twojej zdolności Bad Dreams z pewnością pomoże nam w tym pojedynku. Miejmy nadzieję, że manewr się udał! W razie konieczności powtórz Hypnosis i na dobre uśpij przeciwnika. Podleć do góry i wiruj nad przeciwnikiem. Podczas tego manewru strzelaj w niego celnymi na ten moment Dark Pulse. Niech mroczne kule rozbijają się na jego powłoce. Pochwyć śpiącego pokemona w Psychic! Zacznij nim uderzać od podłoże podnosząc i opuszczając z impetem w dół. To taka nasza namiastka ziemnego ruchu. Odrzuć swojego oponenta po czym zbliż się do niego używająć Quick Attack. Gdy będziesz blisko zaatakuj śpiącego Magnetona z Dream Eater! Może sam nie straciłeś dużo energii w pojedynku, ale na pewno pomoże to w skutecznym i błyskawicznym osłabieniu naszego przeciwnika. Oddal się od przeciwnika i obserwuj czy już się nie przebudził. To nie byłaby dla nas zbyt miła niespodzianka. Korzystając z okazji dobrego położenia ponownie ostrzeliwuj Magnetona za pomocą Dark Pulse. Niech kule cały czas rozbijają sie na jego ciele. Przy pomocy Quick Attack zmień swoje położenie i od tyłu złap go w uścisk Psychic. Zaciskaj na nim uścisk, z każdą próbą uwolnienia się z niego. Niech poczuje, że z psychiczną mocą nie wolno zadzierać. Odrzuć go na drugi koniec sali. Niech upadnie na ziemie. Wtedy to strzeli celnym Ice Beam, aby przytwierdzić przeciwnika do podłoża. Z pewnością ułatwi nam to możliwość dalszego pojedynkowania się. Leć na niego! Jednak z każdym przebytym metrem strzelaj w niego solidną dawką Shadow Ball. Kiedy będziesz już blisko ponownie wykonaj Hypnosis. Z pewnością poprzedni stan dawno minął, a nie możemy sobie pozwolić na tracenie życia. Po jego zaśnięciu powinna uruchomić się twoja zdolność. jednak aby jej pomóc podleć do niego i zjedz mu sny z Dream Eater. Niech poczuje jak siły witalne go opuszczają. A wtedy sam je wbudowuj w siebie. Niech traci energię! Ty wtedy spokojnie wykonuj Dark Pulse dalej raniąc przeciwnika. A całość zakończ przerzuceniem przeciwnika w zupełnie inne miejsce za pomocą Psychic.
Powrót do góry Go down
Snovi
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 210
Dołączył : 26/04/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptySro 24 Cze 2015, 20:12

A widzisz...no też mi coś nie pasowało, warto zapamiętać...
------------------------------------------
Walka rozpoczęła się od Ominous Wind, Magneton natychmiast skontrował potężnym Thunderboltem. Atak zrobił na Darkraiu nie małe wrażenie, Magneton dysponował wielką siłą, przeważał poziomem. Twój stworek zaatakował Hypnosis, jednak ruch nie udał się. Darkrai nie trafił za pierwszym razem i nadział się na soczysty Tri Attack. Powtórzył jednak próbę i udało się. Magneton zasnął i stracił nareszcie trochę HP, dodatkowo Darkrai wykonał na nim Dream Eater, niemal wyrównując stan walki. Pojedynek był bardzo zajmujący, serie Shadow Balli znacząco obniżyły defensywę Magnetona, Twój stworek jednak po seriach elektrycznych ruchów i Tri Attacków nie miał szans na uniknięcie zmiany statusu, którą był paraliż, Magneton wysunął się na prowadzenie i tak skończyła się walka.
Darkrai + 0,9 level
Magneton: 15%+Sp. Def obniżona o 2 poziomy
Powrót do góry Go down
Ajra
Członek Ligii Pokemon
Ajra


Napisanych : 1918
Dołączył : 28/03/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptySro 24 Cze 2015, 20:29

- Świetnie sobie poradziłeś Darkrai! Pora na zasłużony odpoczynek. Cóż. Wiedziałam, że nie będzie łatwo. Jednak dam z siebie wszystko! Marshtomp pokaż się nam! Przywitaj już od samego początku naszego przeciwnika uderzeniem z Mud-slap! Wyceluj ten atak prosto w oczy dziwnego stwora. Dzięki temu zadasz obrażenia, ale również lekko obniżysz jego widoczność. Myślę, że działanie właśnie ziemnymi ruchami położy na łopatki naszego przyjaciela. Nie przerywajmy jednak tego pojedynku. Wzbierz się w sobie i celnie wykonaj Mud Shot. Wystrzel salwę błota prosto na naszego oponenta. Zacznij gromadzić w sobie wodę i wznoś się na potężnej fali wezbraniowej i zalej magnetona wodą z Surf. Niech atak ten wyprowadzi naszego przeciwnika z równowagi i lekko go zamroczy. Wtedy ponownie zbieraj energię. Jednak tym razem niech to będzie ta moc z ziemi. Uderz przednimi łapami prosto w podłoże i wywołaj Earthquake. Niech wstrząsy panujące na arenie bardzo zranią naszego magnetona. Nie będziemy z tego powodu zbyt smutni. Gdy zmienia ustanie się trząść zmień pozycję i od tyłu wystrzel solidną dawkę mułu i błota z Mud Shot. Zalej bardzo dokładnie Magnetona ziemią. Niech ma problemy z poruszaniem się. Biegnij po arenie skutecznie unikając jego ciosów. Gdy przystaniesz wyrzuć w jego stronę błotko z Mud-Slap. Skutecznie zasłonisz mu widoczność. Wtedy bez ceregieli uderz całym ciałem w ziemię i swoją siłą wywołaj silne Earthquake.
Powrót do góry Go down
Snovi
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 210
Dołączył : 26/04/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptySro 24 Cze 2015, 20:36

Tak długa taktyka nie była potrzebna, Marshtomp bez większych problemów rozłożył Magnetona, mimo przewagi poziomów, rywal był już mocno zmęczony walką z Darkraiem i jego ataki nie zrobiły dużego wrażenia na Marshtompie.
Marshtomp: 91% HP
Magneton: 0%
Marshtomp+0,2 level+ 10% Sp. Attack Limit (chyba)
Przed Tobą kolejna przeszkoda- Electrode

Powrót do góry Go down
Ajra
Członek Ligii Pokemon
Ajra


Napisanych : 1918
Dołączył : 28/03/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptySro 24 Cze 2015, 21:00

No niestety Limitu nie ma :C Zbyt zmęczony przeciwnik :)
---

- Cudownie Marshtomp, ale teraz odpocznij! Pokaż nam sie Salamace! Od razu rozwiń swoje skrzydła i wzbij się do lotu! Wykonaj na początek Dragon Dance, aby skutecznie podnieść nasze szanse na wygraną! Zacznij ostrzeliwać swojego przeciwnika z Dragon Pulse. Po każdej wysłanej kuli zmieniaj położenie, aby nie być zbyt łatwym celem dla rywala. Po czym zacznij szybko lecieć w jego kierunku tuż przed nim wleć w górę i za pomocą ogna wykonaj Dragon Tail! Ten smoczy z pewnością jeszcze zachwieje jego równowagą. Nie czekajmy długo na jego reakcję tylko po raz kolejny strzel z Dragon Pulse w jego górę ciała! Niech poczuje ten ból. Zacznij z impetem opadać w kierunku ziemi! Gdy dotkniesz podłoża uwolnij na arenę siłę i wykonaj Earthquake! Ten ziemny ruch z pewnością zostanie odczuty. Przeleć nad rywalem i zmocz go uderzając z góry Aqua Tail. Postaraj się aby ogon zahaczył jego ciało i przeturlał się nie kontrolowanie po całej sali. Latając nad miejscem pojedynku wykonaj Defog! Skutecznie obniżmy mu możliwość celnego zaatakowania nas. To z pewnością nam się przyda. Zmieniając pozycję przeleć ponownie nad Electrode. Skieruj swoje ciało w dół i ponownie po zetknięciu z ziemią wykonaj solidne Earthquake. Od razu uciekaj! Zacznij od góry strzelać kolejnymi kulami z Dragon Pulse. Przerwij i ponownie wykonaj Dragon Dance. Takie wzmocnienie nam się bardzo przyda w tym pojedynku. Zacznij szybko opadać w dół i gdy dotniesz ziemi uwolnij potężne pokłady energii przez wywołanie Earthquake. Będzie to bardzo silny ruch! Dlatego ucieknijmy jak najszybciej, aby nie powziął na nas odwetu. Latajac nad areną wykonaj Stone Edge! Wystrzel ostrza, aby mocno poobijały ciało naszego przeciwnika. A nastepnie wystrzel w niego swój Rage! Niech narwana natura sprawi się tutaj idealnie! I ponownie idąc za ciosem następne uderzenie z Rage! Leć w kierunku przeciwnika i wystrasz go tym, że w niego walniesz! Jednak wzbij się w górę i uderz centalnie w niego solidnym Dragon Tail! Lecąc w górze uderz Dragon Pulse, które wyceluj prosto w twarz! Ponownie zacznij na niego szarżować! Pewnie będzie myślał, że to samo chcemy wykonać co przed chwilą. Jednak tu zderz się z nim uderzjąc z całej siły Double-Edge! Odleć zwinnym ruchem i krąż nad rywalem. WYstrzel w jego stronę mocną wiązkę z Dragonbreath! Niech po takim uderzeniu nasz przeciwnik się potoczy kilka razy i poobija się. Kolejny raz zbierz w sobie moc i zacznij bardzo szybko opadać w kierunku areny. Po zderzeniu się z twardym podłożem wykonaj Earthquake! Kończąc tym samym pojedynek!
Powrót do góry Go down
Snovi
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 210
Dołączył : 26/04/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptySro 24 Cze 2015, 21:07

Electrode bardzo mocno obrywał od ataków ziemnych, Salamance mimo, że jest 10 leveli słabszy, próbował i wypracował upragnioną przewagę, zwłaszcza Dragon Dance pozwoliło mu na kontrolowanie pojedynku, przynajmniej do momentu, w którym skrajnie wycieńczony Electrode wykonał Explosion i pociągnął Twojego pokemona na dno razem ze sobą...
Electrode: 0%
Salamance: 0%
Salamance+1,1 level
Przed Tobą ostatni rywal- Raichu, ale wygląda na to, że łatwo nie będzie...
Powrót do góry Go down
Ajra
Członek Ligii Pokemon
Ajra


Napisanych : 1918
Dołączył : 28/03/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptyCzw 25 Cze 2015, 08:11

- Salamance piękny pojedynek! Dziękuję ci za bardzo dobrą walkę, a teraz na ostatnie starcie zapraszam ponownie Marshtompa! Od tego pojedynku zależy bardzo dużo, za tem postarajmy się! Rozpocznij od zebrania ogromnych ilości wody i rusz na fali prosto na przeciwnika. Niech Surf zmyje Raichu na arenie i co nie co go zamroczy na moment. Skorzystaj z tej sposobności i zniknij pod ziemią. Drąż długie tunele pod przeciwnikiem, aby naruszyć kruchą strukturą podłoża! Wyskocz nagle jak Filip z Konopi. Uderz elektryczną mysz z Dig! Takie uderzenie na pewno sprawi dużo problemów przeciwnikowi. Wyląduj przed przeciwnikiem i prosto w jego twarz uderz Mud-Slap! Zasłoń mu skutecznie widoczność, a wtedy zmień szybko pozycję. Przemieść się za oponenta i od tyły uderz za pomocą Mud Shot! Wyceluj ogromne ilości błota w elektrycznego pokemona. Nie będzie to dla niego zbyt miła niespodzianka. Postarajmy się teraz ugrać zmianę statusu. To na pewno będzie interesujący zwrot akcji w pojedynku. Wykonaj Scald i zalej wrzątkiem naszego przeciwnika. Niech poczuje, że wodne ruchy są jak najbardziej bolesne! Odczekaj chwilę i obserwuj czy już pojawiły się pierwsze oznaki poparzenia! Dla pewności ponownie wykonaj Scald. Niech bardzo gorąca woda wykona swoje zadania w jak najlepszym sposobie. Miejmy nadzieję, ze Raichu będzie się powoli palić z gorąca. Dlatego my ponownie ucieknijmy pod ziemię. Spokojnie przeczekaj tam kilka chwil, aby skutecznie zdekoncentrować Raichu. Mysz w końcu zwariuje, że nie może zaobserwować przeciwnika. Wyskocz spod ziemi w najmniej spodziewanym momencie! Uderz mysz z Dig! To powinno na chwilę zablokować jego ruch. Nie przestawajmy jednak bawić się z naszym przeciwnikiem. Za pomocą Scald zablokuj jego ruchu. Niech nie czuje się bezpiecznie nawet na swoim gruncie. Przystań na chwilę. Zgromadź w sobie duże pokłady energii i uderz przednimi łapami w ziemię. Wykonaj w ten sposób Earthquake! Niech trzęsąca się zmienia spowoduje bardzo duży ubytek zdrowia naszego Raichu, a na pewno również skutecznie osłabi jego morale. Odczekaj kiedy ziemia relatywnie się uspokoi i wtedy strzel w przeciwnika bardzo dużymi ilościami błota wykonując Mud Shot. Strzał z takiej armaty jak ty na pewno nie zostanie zapomniany. Zaklej oczy naszego oponenta z Mud-Slap. Ogranicz jego widoczność i wykorzystaj to na zmianę swojego położenia. To bardzo strategiczne działanie, które można nam pomóc w pokonaniu naszego przeciwnika. Przemieść się za niego i ponownie zastosuj błotną terapię jak z najlepszego spa, czyli uderzenie z Mud Shot! Niech poczuje się błogo po tym uderzeniu! Jednak nie pozwolimy zbyt długo cieszyć się mu tym stanem rzeczy. Skup się bardzo mocno i ponownie zgromadź w sobie pokłady ziemnej mocy i bardzo mocno uderz w podłoże! Niech trzęsienie ziemi wywołane z Earthquke będzie tak duże, że po jego trafieniu w Raichu całkowicie zachwieje jego równowagą. Niech przewróci się na ziemie. Wtedy będzie dla nas bardzo łatwym celem w dokończeniu dzieła! Szybkim ruchem wykonaj Mud Shot celując prosto w jego głowę. Niech ciężar zbierającego się błota na jego ciele sprawi, że się przewróci. Wtedy ponownie zastosujmy naszą terapię wstrząsową. Impetem uderz w ziemię i wykonaj ostatni w pojedynku Earthquake! Zakończ tym samym tę walkę!
Powrót do góry Go down
Snovi
Początkujący Trener
avatar


Napisanych : 210
Dołączył : 26/04/2014

#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym EmptyCzw 25 Cze 2015, 13:56

Raichu był bardzo szybki i dysponował szeroką gamą ataków, Marshtomp zadawał mu spore obrażenia ziemnymi atakami, jednak specjalny atak Raichu wzmocniony Nasty Plot i szybkość zwiększona dzięki Agility, oraz zdecydowanie wyższy poziom, pozwoliły elektrycznej myszy osiągnąć znaczącą przewagę. Nie znała ona zbyt wielu skutecznych na przeciwnika ataków. Marshtomp jednak wyrobił się, dzięki ziemnym atakom, były ogromnie skuteczne, Raichu nie dysponował tak dobrymi ruchami w starciu z ziemnym pokemonem, mimo super efektywnych Grass Knotów- przegrał minimalnie.
Marshtomp- 1% HP
Raichu- 0% HP
Marshtomp+ 1,4 Level+10% Sp. Attack Limit

Ajra dostaje odznakę i respekt i grube hajsy, ale widać, że walka była bardzo wyrównana i nie łatwo jej będzie poradzić sobie z kolejnym liderem...
Powrót do góry Go down
Sponsored content





#169 Ajra || Vermilion Gym Empty
PisanieTemat: Re: #169 Ajra || Vermilion Gym   #169 Ajra || Vermilion Gym Empty

Powrót do góry Go down
 
#169 Ajra || Vermilion Gym
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» #117 Vermilion Gym | Yoi
» #034 Vermilion Gym | Celestia
» Gra Ajra
» Gra Ajra
» Wojas021 vs Ajra

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Off Top :: » Archiwum :: Gyms-
Skocz do: